Gauty Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hei og hopp. Har en Saab 900 -95 mod. Kjørte gjennom oslofjordtunnelen i dag, da jeg til min forbausning så det begynte å ryke av motoren. Da jeg fikk muligheten til å stoppe så jeg at det ikke akkurat var mye kjølevæske på tanken, og at det hadde sprutet godt med kjølevæske i motorrommet. Jeg vet at temp.måleren er defekt, vil ikke vifta på motoren slå inn da? Er litt newb når det kommer til bil, så takker for alle svar! Evt. hva annet kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 er temp måleren deffekt. så får den ikke gitt signal til EL-Vifta om at den må starte. håper du ikke har ødelagt noe ved kokingen av motoren din Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg vet at temp.måleren er defekt, vil ikke vifta på motoren slå inn da? Det sitter en egen termobryter på radiatoren et sted, som sender signal til den elektriske kjølevifta om den skal starte. Er den defekt, starter ikke vifta. Sensoren til temp. måleren står vel på motoren. Er slik på mine biler i alle fall. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Takk for svar! Ja jeg håper det ikke er noe alvorlig galt! Får ringe merkeverksted på mandag å få sjekket det opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg