Gå til innhold

Hjulbuer?

Ranger emnet

rogue

Anbefalte innlegg

I dag demonterte jeg begge hjulbuer forran på min golf3 94mod.

Nederst var metallet så mye spist opp at jeg må nesten kjøpe nye,

er http://www.veng.no å anbefale? noen andre plasser jeg kan se på?

De jeg har nå har antenne hull, hvor lett er det å bytte til antenne på taket?

Hva heter det stoffet som er mellom den øverste kanten til hjulbuen

og bilden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med et firma som heter AutoProducts NORD, har kjøpt en del karosserideler der, veldig fornøyd, har masse på lager og fins det ikke på lager så får de det sendt til neste dag fra Oslo.

Det er altså forskjermer du tenker på å kjøpe nye?

De koster vel 600-700 per stykk, tror jeg... :wonder

Vil anbefale deg å velge skjermer med ovalt blinklys og uten antennehull, da det er masse penere.

Er sikkert samme innfesting uansett om det er ovale eller firkanta blink på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, har du noe hjemmeside eller noe til de i Oslo? Sånt er alltid kjekt å vite om :)

rogue, hiver meg på anbefalingen til kremt om ovalt blinklys (som Golf 3 hadde fra 96 og fremover) og uten antennehull. Antenne på taket skal være lett å montere, selv om du må borre ett lite hull i taket. Et alternativ kan jo være å legge opp skjult antenne.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult antenne?

Fattet min oppmerksomhet ganske kjapt :D

Hvordan? :confused:

GT(i) og vr6 har jo antenne på taket, så derfor får du uten dette hullet i skjermen, får også kjøp plastlokk til å tette hullet med, men det ser ikke helt heldig ut spør du meg.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT(i) og vr6 har jo antenne på taket, så derfor får du uten dette hullet i skjermen, får også kjøp plastlokk til å tette hullet med, men det ser ikke helt heldig ut spør du meg.

GT har orginalt antenne på skjermen. Jeg har plugga igjen den med en sånn knott, ser bra ut på sort bil :)

Får kjøpt hos Møller for en femmer, delenr har jeg desverre rota bort.. Kan se om jeg finner det igjen..

Tror nok du må komme på en lur plass å gjemme en antenne bare, korte den ned og bruke antenneforsterker ellerno. Legge den under plasten ved vindusviskermotoren eller en lur plass?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider