Brandtenborg Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bytter starter på en Golf 2? Jeg har tittet under bilen og funnet starteren, men den sitter jo så trangt til der! Det jeg lurer på er hvor mange skruer det er tips og triks etc. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 støtt opp motoren. og løsne to 12 innvendig bolter. eine under på sida og den andre oppe på sida og går gjennom eine motorfestet. er egentlig ein 15 min jobb dette. ein 12kantnøkkel og skaralle med forlenger så får man dette til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takk for svaret! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg