Stingah Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hoy Har nå deaktivert EGR-ventilen fra råd fra en smarting her på forumet :) Skal nå rense innsuget på råd fra samme karen. Men er usikker på hvor jeg skal begynne. Er faktisk usikker på hva innsuget spesifikt er. Setter pris på tips her :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor ligger denne og hvordan ser den ut, og hvordan koblet du det ut? (ikke skyt meg for dette da jeg har G3, men jeg trenger akutt hjelp, dessuten er motorene våre ganske like) Det jeg vet om denne er at den er til for å få et lavere eksosutslipp elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 EGR-ventilen kjører eksosen to ganger gjennom ett eller annet (noe i innsuget i allefall) og dette gjør at eksosen blir renere, men det blir ikke innsuget. Når eksosen blandes med luft danner det seg et koks-belegg inni innsuget. Er dette jeg skal nå rense, men vet jo faen ikke hva innsuget er, spesifikt. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Innsuget er jo der luften kommer inn til motoren, alt fra luftfilteret og gjennom turbo og intercooler og så til innnsugsmanifolden.. Men hva eksakt var det du demonterte eller plugget igjen slanger hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 En vakum-slange som gikk inn i EGR-ventilen. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Oppe i venstre hjørne på motordekslet ser du EGR-ventilen. Ser man innsuget her? Vet luftfiltret og slangen fra luftfiltret, men videre? Hva bør renses? Frustrerende å ikke vite nøyaktig.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg