MGR Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 er det ikke ae86 med i filmen?:O er dom tjukke i hue el? er jo nesten den som blir brukt mest i drifting i japan jo! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg vet ikke med dere, men jeg måtte hvertfall kjapt ut på veien å ligge brei etter jeg så den filmen ;p Heldigvis hadde det regna litt, så det var vått på veien og ;D Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Da er jeg nettopp kommet hjem fra kinosalen, og denne filmen levérer virkelig... ...hjernedød action i store mengder! ...random rave-party /m DJ og sklier helt plutselig! ...ekle klisjéer av den innbitte, kvalme-indusérende sorten! ...bøttevis med klistremerker og ris (BUUUU for at vi ikke fikk se 72-Skylinen og 86-Corollaen de snakket om)! ...progresjon og plott totalt blottet for logikk, fornuft og sammenheng! Folkene bak F&F har virkelig klart dét de satte ut for å gjøre; å få 80 kroner fra meg. Det var i det minste fra hva jeg kunne se ikke nødvendigvis mye "Motec exhaust", "doubleclutching like you should", "danger to manifoild" eller "blow the welds on your intake"; dét skal de ha brøkdelen av en (1) credit for. Terningkast: NULL! EDIT: RB26'en i Mustangen kjenner vi igjen på de "humpene" i bakkant av toppdekselet. Spørsmål.. Hvilke forventninger hadde du til denne filmen i og med at de to tidligere filmene har vært nokså like? Drifting in Tokyo, kan du vente noe annet enn klistremerker og ris utifra det navnet? Tror du kan takke deg selv for at du sløste bort de 80 kronene Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Noen som syntes det var litt pussig å putte en S15 motor i en mustang? (nå skal det også sier at det i virkeligheten var en skyline motor, men fortsatt...) Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tror faktisk ikke jeg gidder å se den en gang... er så lei alt dette maset rundt plastikraketter. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 rb25-skyline, Silvia s15 SR20DET ;) Morsomt swap i forhold til filmens story. Men hvis det skulle bli en trend, shame on those people. Mustang er skal ha v'motorer.. Basta, synes tilogmed den nye mustangen med v6 blir femi For dere som syntes filmen var uff sukk ånei argh *grine* Jeg skjønner egentlig ikke hva dere synes er gøy? Er det slik at det eneste dere klarer å more dere med er å rakke ned på ting? Hvorfor ikke bare la seg rive med og underholde? Popp dere litt popkorn, ta en kald kola, ro ned den "jeg har over 150iq" tankegangen deres og se den engang til :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 angrer på at jeg ikke brukte de 80,- på pils istedenfor så jeg kunne sitte å prate bil sammen med kompiser i 1.5 time. Mer morro det!! Synd de ikke klarer å lage en bilfilm som ikke er så jævlig overdreven og med så sinsykt mye klisjeer.. Men folk er forskjellige.... Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 morro film og genialt og blande sprek japse motor med gammelt mustang kaross ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Lastet ned en sånn dårlig "filme-med-videokamera-i-kinosalen"-vesjon, og fant fort ut av at det var første og siste gang jeg ser den filmen... Eneste jeg likte med filmen var at det ble brukt S15. Ellers er alt annet bare piss... Hva slags ganstere kjører rundt i Z350? "The white man to rule 'em all" :shake Og selvfølgelig Vin Diesel på slutten... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ja for man får virkelig følse av hvordan filmen er av screener.. *gremmes* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 GnarKill, for det første så heter bilen 350z (måtte bare). og for det andre så kan du ikke sitte å diskutere filmen med folk som har sett den på et gigantisk lerret og stereo til mangfoldige tusener, og sammenligne med øreproppene dine og 17 tommeren din... En film er ikke akkurat det du ser og hører, det er mer den totale filmopplevelsen man sitter igjen med etter filmen. Dette er min mening ivertfall, om noen mener en film i 640 oppløsning filmet av en halvkriminell fjortis på faren sitt videokamera og lyden fra et videokamera orker jeg ikke kommentere engang. Men ivertfall, om noen mener det er samme opplevelse som å se filmen på en kino i norge så må dere være gal... eller ivertfall ekstremt gnien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 GnarKill, for det første så heter bilen 350z (måtte bare). og for det andre så kan du ikke sitte å diskutere filmen med folk som har sett den på et gigantisk lerret og stereo til mangfoldige tusener, og sammenligne med øreproppene dine og 17 tommeren din... En film er ikke akkurat det du ser og hører, det er mer den totale filmopplevelsen man sitter igjen med etter filmen. Dette er min mening ivertfall, om noen mener en film i 640 oppløsning filmet av en halvkriminell fjortis på faren sitt videokamera og lyden fra et videokamera orker jeg ikke kommentere engang. Men ivertfall, om noen mener det er samme opplevelse som å se filmen på en kino i norge så må dere være gal... eller ivertfall ekstremt gnien... Om man ser filmeni screener format eller en kinosal er replikkene og handlingen fortsatt den samme.... Men det er vel ikke det dere legger merke til når det er nok av damer og biler å se på? :shake Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 er en RB 26, er vel bydg om til singelturbo som førs sitter i s15'enen og senere blir flyttet til amcar driten:-P men jeg likte filmen jeg! syns den var MYE bedre enn 2fast og jeg ble ikke skuffet. :wave Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg forventer å se mange Civic 1.3 i skikkelig driftestuk nå :wave :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Var ikke biler som Supra, 3000GT Vr4 osv. med i filmen? Så lenge de ikke hadde hoved bil rollen i filmen så blir jeg fornøyd..For da slipper det å bli alt for høye priser på de nå framover.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg