Aleksand3r Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 syns filmen var veldig bra jeg.... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Filmen er ikke noe annet enn underholdning, det er ingen Discovery Doukumentar, så som sagt tidligere; ta den som det den var ment som; kanskje en smule lite intelligent, men fartspumpet underholdningsfilm :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Slutten var teit.. nuff said.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Orka bare å se halve filmen for noen dager siden. Har enda ikke kjeda meg så utrolig mye som trengs for å tvinge meg tilbake til den tragiske filmen der... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hei. Synes filmen var døv i forhold til 1'ern og 2'ern. Kjedet meg store deler av filmen. Skal jeg nærme meg den delen av videohylla igjen, så tar jeg heller 1 eller 2. 3 kommer ikke til å stå der. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 og gir frupperne i Norge, som foretrekker HEMI power, istedenfor 3 sylinder turbobiler, og vil ha stor bart og være Amerikansk bonde. ![/i] Du er klar over at "bonde" og "FRP" ikke hører sammen? Selv ikke med "amerikansk" foran. Greit at landbruket i USA fungerer slik at man må produsere i store mengder for å kunne få noe igjen for det, men FRP vil legge ned flest mulig gårder i Norge og heller importere billig mat. Ikke at jeg tar kommentaren så seriøst, men dette var motstridende. VELG stereotype neste gang :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har ikke sett filmen ennå men gleder meg litt til å se den og håper den ikke er ALT for urealistisk som de andre F'n'F filmene har vært.. Lov å håpe.. Btw, Fres, filmen du tenkte på er nok "Autobahnraser", så den for lenge siden, tidsfordriv. link: http://www.imdb.com/title/tt0391774/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Jess, endelig! Det har jeg lurt på en stund nå skjønner du :P takk takk ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Noen som vet hva hun som spiller Gejing, heter? Hu var fin.:D "Geijing", eller Gaijin som det heter, betyr "outsider", og er et kallenavn japanske ungdommer bruker på amerikanske ungdommer som er oppvokst i Tokyo, såkalte "army-brats" som de også bruker i filmen... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche power Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Filmen kunne vært ganske mye bedre en det han er, hadde hjulpet ganske bra å fjærna dissa B skuespillerne untatt hu dama seff. Bil kjøringa er helt teit når dem prøver å kjøre i fra mafiasønnen, herregud hvem er det som drifter når man prøver å kjøre i fra? Siter “Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.” Carroll Shelby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Selv om hovedpersonen skulle ha blitt knerta i #2 scene, så var det en underholdene film :D MEN FY FAEN SÅ DÅRLIG DEN VAR!! Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Avslutta faktisk den kvelden med litt brekksladd på en grusbane.. Haha.... ...Det verste er at det er sant... jeg visste det! ;D hehe Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det som er cluet til F'n'F filmene er jo fine biler, damer og fart. Handling? Nei... Men det er jo underholdene for det, men i lengden så har det kanskje ikke så mye å si om du ser 1'ern eller tre'ern... Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Filmen kunne vært ganske mye bedre en det han er, hadde hjulpet ganske bra å fjærna dissa B skuespillerne untatt hu dama seff.Bil kjøringa er helt teit når dem prøver å kjøre i fra mafiasønnen, herregud hvem er det som drifter når man prøver å kjøre i fra? Ja si det :P :thumb Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg