SilweR Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hei! har problemer med kaldstart på min 96mod a4 AEB motor. når jeg starter den må jeg gi litt gass (ca 1300rmp) i noen sekunder eller så går den over til å kun gå på 3syl før så å stoppe å bli helt død etterpå! dette skjer ikke vist det er noen varmegrader i luften, da er den helt fin! hva kan det være? og det er heller ikke noen problemer når bilen er varm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hei! har problemer med kaldstart på min 96mod a4 AEB motor. når jeg starter den må jeg gi litt gass (ca 1300rmp) i noen sekunder eller så går den over til å kun gå på 3syl før så å stoppe å bli helt død etterpå! dette skjer ikke vist det er noen varmegrader i luften, da er den helt fin! hva kan det være? og det er heller ikke noen problemer når bilen er varm! vanlig feil er vanntemperaturføler (G62) som sitter i bakkant av toppen din. du har sikkert en feilkode på denne om du hadde lest av feil på motorelektronikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 kanskje det ja! skal få lest av med vag-com så får vi se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 nå nekter den å starte i det hele tatt! dro ut kontaktene bak toppen og da var det tegn til liv et lite sekund.. ingen som har vært borti noe lignende? kan en vanntempføler gjøre så mye at bilen nekter å starte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg