deselator Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg har sittet å tenkt på hvor jeg skal finne tak i meg en fin Primera 98 GT, og det er veldig få som selges i norge. Da samt når du finner en som er gått under 200 000 så er man oppe i langt over 100 000 kr. Så jeg satt å lurte på om noen som kan hjelpe til med et ca. tall på engangsavgiften i fortollingen fra sverige til norge med omregistreringen. Hva vil den bli sån ca ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 http://www.toll.no Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det er jo mange fin GT ute på Autodb.no akkurat nå. Dessuten så er det egentlig ikke noe mye å spare på å kjøpe den ifra Sverige såfremt at du ikke får et supertilbud da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Tipp hvor mye det vil koste deg å øke effekten på bilen om den ikke har vært registrert i norge i lengre enn 10 år ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg