Lars Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 sjekk dette her da: http://www.ba.no/bilogmotor/article705219.ece Snakk om og ta seg betalt :mad: Teiglandknock Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Det viser jo bare hvor viktig det er sjekke litt rundt før man tar service og rep. på merkeverksteder. Jeg sparte ca 2000 på service ved å kjøre fra Ski til Kongsvinger. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Det viser jo bare hvor viktig det er sjekke litt rundt før man tar service og rep. på merkeverksteder. Jeg sparte ca 2000 på service ved å kjøre fra Ski til Kongsvinger. Slutt å legge til det bilde overalt. Hvis du vil lage en signatur med bilde i er det greit, bare gjør bildet litt mindre først ;) Regner med at du ikke har skjønt dette med signatur enda så da kan du bare søke litt om det og lese FAQ'n oppe i høyre hjørnet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Beklager! Har fiksa det nå:o Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Men jeg hadde aldri kjørt rundt med bremsedeler fra biltema, større møkk skal du lete lenge etter. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Originally posted by gtpassat Men jeg hadde aldri kjørt rundt med bremsedeler fra biltema, større møkk skal du lete lenge etter. Kan skrive under på det der. Kjøpte bremseskiver til min gamle audi 80 med en helt standard 2.2 motor i. kjørte en tur fra Asker til Hemsedal det bilen orka. (mye bremsing) dagen etter var det kast i begge skivene. Nesten som å kjøre med ABS :-) Skivene tålte tydligvis ikke å bli varmet opp. sikkert bare laga av kromma tuppeware plast. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Jeg kjører med Biltema skiver på min G40. Med Ferrodo DS2000 klosser funker dette utmerket, selv til banekjøring med masse venstrefotsbremsing. Aldri tegn til varmegang. Selv med 5 kg pr hk...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by Polo Classic Jeg kjører med Biltema skiver på min G40. Med Ferrodo DS2000 klosser funker dette utmerket, selv til banekjøring med masse venstrefotsbremsing. Aldri tegn til varmegang. Selv med 5 kg pr hk...... Ok, muligens en annen design på skivene eller noe. Mine funka ikke. Ser du selger brembo. Har du en Pris på komplette bremser til Camaro 1967 ? hvis det finnes da. ellers så finnes det jo BAER bremser da. Og så er det mulig med en Corvette C5 konvertering. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg