Gå til innhold

Diverse spørsmål om E36 coupe

Ranger emnet

Suzuki Ac-50

Anbefalte innlegg

å...hm.

kanskje jeg ska sjekke foringer da..

Høres ut som noen foringer som er litt slitt, men skjønte ikke sammenhengen mellom disse og rattet.

Sier jo seg selv at når noe i forstillinga er slitt så vil jo det påvirke hjulstillingen, som igjen påvirker rattet. Dette trodde jeg var barnelærdom for mekanikere?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo seg selv at når noe i forstillinga er slitt så vil jo det påvirke hjulstillingen, som igjen påvirker rattet. Dette trodde jeg var barnelærdom for mekanikere?

hehe...jo jo..

Men syntes ikke lydene jeg har hørt hørtes ut som noe som kom derfra. Når jeg tenker på hjulstilling, tenker jeg mer på styrestag og tilhørende.

men men...nok om det:rolleyes: Løfter opp bilen idag og går over litt samt tar hjulstilling foran iallefall..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye spørsmål!

Tenkte å bytte olje på bilen nå en av dagene. Har tenkt på castrol sin olje da jæger anbefaler denne. Skal iallefall ikke ha det skvipet vi fyller på verkstedet.

Noen anbefalinger? er en m43b16 som er rullet 135000km

Hvordan er det med intervaller for bytting av girolje og olje på bakaksel? Kan jo være greit å gjøre dette også. Så er det gjort.

Noen oljer som anbefales der?

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider