rullest0l Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg kjøpte denne: http://www.streetparts.org/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=3&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=1 og har nå mottatt den. Må jeg i tillegg ha mufflertip? grunnen for at jeg spør er fordi den er for kort i forhold til det som står der nå av potte.. MÅ HA SVAR RASKT::: Mvh Tobias Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg kjøpte denne: http://www.streetparts.org/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=3&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=1 og har nå mottatt den. Må jeg i tillegg ha mufflertip? grunnen for at jeg spør er fordi den er for kort i forhold til det som står der nå av potte.. MÅ HA SVAR RASKT::: Mvh Tobias Du kan vel sveise på et rør fra den enden du har nå og dit det trengs... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rullest0l Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Så jeg trenger ikke ny katalysator, men bare et rør for å forlenge det? Mvh Tobias Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rullest0l Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Du kan vel sveise på et rør fra den enden du har nå og dit det trengs... Hvor får jeg tak i slike rør da? Det er 2,5" inn og 3,5" ut. Noen som vet hvor? er det stress? Tobias. Om ejg sender den på verksted å ber de om å gjøre det, har de da den/de delen(e) som trengs? Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 du får jo en del eksos deler på Torshov, rør, overganger, bøyer osv.. eller dra på et eksosverksted å be de sette det sammen:) blir nok en del dyrere men.. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg