Gå til innhold

Bilen min, BMW E36 1995 Cabriolet

Ranger emnet

BIG1

Anbefalte innlegg

Det ble gjort litt i dag og gitt:

Alt gikk bra hos biltilsynet, senkesett og felger ble godkjent. Men nummeret på bakfjærene stemte ikke overens med numret i TÜV papirene. Jeg ringte Jamex og fikk bekreftet at jeg hadde gammelt serienummer på fjærene og at alt var i sin skjønneste orden :) *phew*

Biltilsynet.jpg

Den nye ruta, litt tonet

Bakrute-1.jpg

Stæsj

Bakrute-lim-og-ting.jpg

Bakruta demontert:

Bakrute-demontert.jpg

Ny rute til venstre, gammel til høyre:

Gammel-og-ny-rute.jpg

Endelig var det på plass etter 5 timer :S off

Bakrute-montert.jpg

Subwoofer ble kjøpt inn, Rockford Fosgate 10" P310D2 (2x2 ohm)

Subwoofer.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk;)

Jaja, i dag måtte jeg legge om dekk. Kjørte fra Trondheim til Surnadal i går, og etter å ha kjørt halvveis (6 mil) så måtte jeg snu tilbake til Trondheim :( grunnen var at det var jævlig glatt med sommerdekk.

Så i dag kjørte jeg sakte men sikkert på biltema og kjøpte en jallajekk for 98,- , enda en ny låseboltadapter (den forrige ble feil) og litt annet verktøy for å få av mutrene. Får håpe at vinterfelgene kommer snart så bilen ser litt bedre ut :)

Og så ser det ut som om det 5 meter trekket jeg kjøpte hadde litt feil farge i forhold til resten av bagasjeromet, dårlige tider nå:(

Og frontleppa fikk seg litt bank i dag av snøveiene, midt i veien så er det jo som oftest isklumper og masse snø. Det likte ikke Riegerleppa helt :( så blir vel en ny til våren :)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt glad med sommerdekk for tiden, så kjørte til biltema og kjøpte jekk og litt diverse siden alt verktøy ligger hjemme i Surnadal :( etter en mislykket hjemtur på søndag der jeg måtte snu etter å ha kjørt halve (6mil), det kom litt mer snø enn jeg trodde:)

vinter_sommerdekk.jpg

Vinterfelgene som er bestilt.. 15" med piggfrie dekk

vinterfelg.jpg

Off bilen ble lav med 15", skrappet ned på det lille der :s

lav_bil.jpg

Om dagene er jeg i full gang med stereoanlegg, fikk lagt signalkabel i dag + noe fiksing.

signalkabellegging.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens andre er ute og drikker og finner seg kvinnfolk sitter jeg hjemme å mekker subkasse i senga mi :)

Opplining av plater

subkasse4nov1.jpg

Trelim og skruving

subkasse4nov2.jpg

Sikaflex

subkasse4nov3.jpg

Frontplaten blir fikset i morgen. Og muligens blir kassen trekt.

subkasse4nov4.jpg

Borrmaskinen venter på en ny dag :)

subkasse4nov5.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider