eirikoo Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Ville bare takke for god service igår, da jeg dukket opp klokken 2130 med havarert bensinpumpe, og rullet ut en time etterpå med ny pumpe. :D Det reddet dagen min, bilen går ikke bra uten bensin. :) God service fra gutta! Godt ikke alle er 9-17 mennesker.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Ikke gale service det da. er ikke alle plasser du kunne fått hjelp da.... Ikke noe gøy når kjerra havarerer og du står hjelpeløs uten deler... Skryt til crazytuning :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Service er faktisk noe som er nedprioritert nå i våre dager. Service er jo noe av det viktigste i en bedrift. Og det er bra noen har skjønt det, og lever opp til det. Men, så er vel alle gutta i Crazytuning ærlige og greie karer også. Så det skulle jo bare mangle! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Og så er vel hele Crazytuning gjengen gode kamerater med eirikoo ? :D Nei, veit ikke jeg assa.. bare vill gjetting :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Blir gjerne bra når det er entusiaster på begge sider av disken:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Kid-A Blir gjerne bra når det er entusiaster på begge sider av disken:) Ja det er ofte sli,og det er jo bare positivt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by pololars Og så er vel hele Crazytuning gjengen gode kamerater med eirikoo ? :D Nei, veit ikke jeg assa.. bare vill gjetting :D Ikke mer kompiser enn at jeg har bare blitt litt kjent med dem gjennom bl.a dette forumet og felles bekjente. Det er greie gutter alle sammen, men jeg skrev det jeg skrev fordi jeg mente det. Jeg syns det var svingod service når jeg var i beita og bilen ikke ville gå.. Og var bare dette ville jeg si fra om. Det er så alt for lett å klage når man ikke er fornøyd, så hvorfor ikke si fra når man er veldig fornøyd? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by eirikoo Det er så alt for lett å klage når man ikke er fornøyd, så hvorfor ikke si fra når man er veldig fornøyd? :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by eirikoo Ville bare takke for god service igår, da jeg dukket opp klokken 2130 med havarert bensinpumpe, og rullet ut en time etterpå med ny pumpe. :D Det reddet dagen min, bilen går ikke bra uten bensin. :) God service fra gutta! Godt ikke alle er 9-17 mennesker.. Ikke dårlig! Og det er sant som Jonte sier, var innom en butikk i Oslo for ett par uker sia sammen med dama for å kjøpe bryllups gave til masse $ og butikk dama kasta oss ut klokka 17.00! . Ikke for å nevne navn, men butikken hetet Norway design og ligger rett ved Saga kino. Men men svogern min ble vell mer happy for DVD-spiller en masse sånn kunst piss.:) Men, men folk er vell litt mer "kamerater" innenfor bil/MC-miljøet. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Det som er så fint med å ha Nissan her i området :) Nissan verksted og delelager er oppe fra 0600-2200 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Vi er CRAZY!! :D :D :D Og vi er ikke kompiser med Eirikoo, vi har som han nevner blitt kjent gjennom forumet og Crazy Tuning. Dette er faktisk noe vi hadde gjort for hvem som helst. Er noen i knipe og vi kan hjelpe dem....... såklart vi trår til... Eirik, takk for positiv om tale :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Bra med god service da. Jeg sliter akkurat med å få bestillt meg en Lumma spoiler + noen andre småting. Kommer til faksen når jeg ringer Caprizone tuning og venter igjen på å bli oppringt av AST Performance. Har også sendt e-post til CZT og Tuningstore.no uten å fått svar(sendte til CZT i går og TS på mandagen). Får vel snart ringe AST igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Jonte Service er faktisk noe som er nedprioritert nå i våre dager. Nja.. det blir litt hipp som happ. F.eks. her i butikken er jeg jo blid og hyggelig til alle som er hyggelige mot meg. Jeg blir ikke like motivert til å være LIKE hyggelig til en som er en drittsekk mot meg.. Vet om andre mc-sjapper hvor det ikke er like god service også, men seff ikke her ;) :D Men, men.. jeg regna ikke med noe anna enn at det var god service hos CT ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Hei Jeg har ikke bensinpumpe!:-( Finnes ikke til bilen min:-( Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by KeLoN Nja.. det blir litt hipp som happ. F.eks. her i butikken er jeg jo blid og hyggelig til alle som er hyggelige mot meg. Jeg blir ikke like motivert til å være LIKE hyggelig til en som er en drittsekk mot meg.. Vet om andre mc-sjapper hvor det ikke er like god service også, men seff ikke her ;) :D Men, men.. jeg regna ikke med noe anna enn at det var god service hos CT ;) jeg har faktisk fått den oppfatning at i de fleste mc shapper gir folk faen i service, stort sett harry folk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg