KeLoN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Essex jeg har faktisk fått den oppfatning at i de fleste mc shapper gir folk faen i service, stort sett harry folk.... Da har du vært på jeco, mc oslo, ride, eller et annet sted annet enn BoB Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Jeg fikk bra service av Jeco i 2001 når jeg kjøpte sykkel hos dem. Kanskje ikke så rart da :rolleyes: Ringte de for litt siden vedrørende service på sykkelen. Det var ganske lang ventetid så jeg gadd ikke å bestille time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by KeLoN Da har du vært på jeco, mc oslo, ride, eller et annet sted annet enn BoB Så så og si alle bortsett fra BoB er dårlige da? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by eirikoo Så så og si alle bortsett fra BoB er dårlige da? ;) Fakta faen! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by eirikoo Så så og si alle bortsett fra BoB er dårlige da? ;) Dersom dere ikke bare regner med sånne butikker som selger plastic fantastic sykler så er det ikke så dårlig service på snellingen heller da. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Var ikke Caprizone omtalt på TV2 hjelper deg i går onsdag 27. august. Hørte det sto på i bakgrunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by JuIius Var ikke Caprizone omtalt på TV2 hjelper deg i går onsdag 27. august. Hørte det sto på i bakgrunnen? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15941 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg