Sehen Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Er det noen som vet hvordan man programerer soltaket? Drev på i over 4timer og demonterte innertak og soltak for å skifte wirer til soltaket. Det gikk perfekt når jeg prøvde det manuelt, så mekanikken er det ikke feil på. Åpner og lukker seg fint og lett.Men når jeg satte på styringen vil ingenting skje. Trykker jeg knappen inn vipper det seg bare opp, og jeg må trykke gjentatte raske trykk på knappen for å få lukket det. (tar en evighet å kjøre soltaket bak) Tok vekk strømmen til styringen/motoren før jul, da soltaket ble åpnet ved et uhell, og ikke ville lukke seg riktig.(defekte wirer) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vri bryteren ett og ett hakk om gangen og trykk og hold bryteren oppe til soltaket flytter seg litt og stopper. Så videre til neste hakk, osv,osv.. Men det hender att denne bryteren blir mongo, og fungerer bare når du trykker den inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegav6 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vri bryteren ett og ett hakk om gangen og trykk og hold bryteren oppe til soltaket flytter seg litt og stopper. Så videre til neste hakk, osv,osv.. Men det hender att denne bryteren blir mongo, og fungerer bare når du trykker den inn. enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furious85 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 enig :) hilsen omegamannen :) annen bruker nå da hehe Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vri bryteren ett og ett hakk om gangen og trykk og hold bryteren oppe til soltaket flytter seg litt og stopper. Så videre til neste hakk, osv,osv.. Men det hender att denne bryteren blir mongo, og fungerer bare når du trykker den inn. Skal prøve det. det som stod i Haynes manualen var bare piss, eller så er styringen gåen. ca. 3800 +mva hos opel-deler.no Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Fy F for en pris a.. Har du sjekka http://www.carparts.no ? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Bare homser kjører med luke....he he he ... Har man ikke klima er luke det beste man kan ha for å lufte ut bilen kjappt når den står i solen. Betalte 35000,- for min 95 2.5v6. stv, med 16" alu bare en liten rustflekk. man kan ikke bestemme hva man skal ha av utstyr da vet du.:driving Og bilen var gått bare 174K. Da jeg kjøpte den. Kjøp Omega og få mest for pengene. Men opel er jo rare da, det er elektrisk soltak, men manuelle vinduer. Orginal stereo m/veksler og Alarm samt sentral lås, men ingen klima. Det er lagt el. til vindusheiser helt fram til dørstolpene for vindusheiser, bare og koble til. Det er vel norske avgiftsregler, for denne bilen kostet 349.900 i 1995.(firmabil de to første årene):) Og, bedre komfort skal man lete lenge etter. I påsken kjørte jeg 450 mil, og da lå man som regel i 140 til 160 på motorveiene. Helt udramatisk.(selv ved 235 på spdm) Lengste strekk i ett: 160mil på en dag og like opplagt som før start. :thanks Opel Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Fy F for en pris a.. Har du sjekka http://www.carparts.no ? Kjøper det på skroten hvis jeg ikke får det til. Går jo å få en utslitt motor som styringen er god på. Skal sjekke Car parts. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vri bryteren ett og ett hakk om gangen og trykk og hold bryteren oppe til soltaket flytter seg litt og stopper. Så videre til neste hakk, osv,osv.. Men det hender att denne bryteren blir mongo, og fungerer bare når du trykker den inn. Jævla piss. Funket ikke dette heller. :deng Får vel bare krype til korset og kjøpe noe på skroten.:angry :angry Ja ja, sånn er det med gamle biler.damndamn Takk så langt emyr!:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 :( kjip da kan det bli dyrt. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 :( kjip da kan det bli dyrt. Joda, det bruker å bli det når det er elektronikk med i bildet. Men det må jo finnes noe brukt der ute???? Trenger bare elektronikkdelen med bryteren. Motoren fungerer fint. Kanskje man skal starte en egen tråd på bilen.... Den kan hete " Hva som er byttet på min 2.5v6" He he .. den kan bli veldig lang :wave Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Sjekk ut http://www.opelhugg.no Dem har det meste brukt til opel Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Sjekk ut http://www.opelhugg.noDem har det meste brukt til opel Dem har faktisk en stk. motor m/styring hos skedsmo bilhugg, men det er til en vectraB. Skal opp og se på den på torsdag. Passer den bytter jeg bare styringen. Skal bare ha 700 for den. :cool: Takker for alle forslag. Meget hyggelig. :thanks :thanks :thanks :thanks Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg