Gå til innhold

noen som vet om felger fra peugeot 605 passer rett på 240'n?

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

det var det jo.. har sett på den siden før, men nå hetern http://www.jbraceparts.se/

 

kosta 2000 pluss porto inkl hjulbolter.. men det som blir litt kjip hvis man skal bruke de 20 mm volvo spacerne så man må man skifte boltene bak når man skal bytte hjul..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært å hente felgene for 1100 nok og de var 8x17 et 40 med 215/45 dekk.. alle hjula har vært i fortauskanter så forundrer meg ikke om de er litt skjeive.. vil det gå fint med 25 mm spacer forran og 30 bak? må nok fjerne kanten bak, men vil det gå forran tror dere?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spacere på min sånne felger!

 

da har du nok antakeli et 20.. bare prøvde i å sette dem på i går kveld og de kom for langt inn mot bilen.. forhjulet gikk ikke helt intil og bakhjulet ville ha subba i innerkjermen antar jeg..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en nettsjappe i sverige som selger spacere mye billigere enn jb. og de har den strl man vil.. 18 - 40 mm spacere til å bolte fast på 200/700 og 900

http://web.telia.com/~u58605967/#

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og en kopmis snakket med en som hadde mistet hjulene på sin 240 flere ganger pga boltene skrudde seg ut av aluspacerene.. Skjedde selv om han hadde strammet boltene tidligere på dagen eller dagen før.. Han hadde en 240med ft på 250 hk, sveist bakaksling + snippete fjærer.. Og 18" med 35 profil..

 

Prinsippet er vel det samme som det at du må etterstramme alufelger etter noen mil, alu er for mykt?

 

Flere som har opplevd det med aluspacere? Eg kommer ikkje til å tørre å bruke sånne hvertfall, bilen hans dro på skogen minst en gang pga det der

 

Edit: Husket litt feil angående bilen, var visst mer fakta inne i bildet enn eg kom på ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår