Gå til innhold

Ungdom i BMW og småbarns- foreldre nattetid er trailer- sjåførenes verste skrekk

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

" Folk feilberegner akselerasjonstiden, og snart ligger de ved siden av en semitrailer uten å komme seg forbi, advarer Borsheim"

Derfor burde alle biler ha 150HK ++ :D

Har redda meg noen ganger iallefall hapyhappy

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vikings

" Folk feilberegner akselerasjonstiden, og snart ligger de ved siden av en semitrailer uten å komme seg forbi, advarer Borsheim"

Derfor burde alle biler ha 150HK ++ :D

Har redda meg noen ganger iallefall hapyhappy

Er egentlig en dårlig sjåfør som ikke klarer å vurdere fart og avstand til både eget og andres kjøretøy du da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dte jeg syns er JÆVLI irriterende er når du leeeenge har leita etter en mulighet for å kjøre forbi en bil forran deg, så kommer det en strekke... i det du legger deg ut så legger han DU skal kjøre forbi seg ut og skal kjøre firbi en annen forran han igjen... og dette skjer ved at HAN som blir forbikjørt holder ca 80KM/T og han som kjører forbi holder 84KM/T.. slike jævlerelsker jeg å klistre meg i rumpa på og bare dytte forran meg.... HELST av veien!!

derfor liker jeg å beregne når bilene som kommer i mot passerer slik at jeg kan lade opp fart og kommer meg fortest forbi... som regel holder jeg minst 40 +++ KM/T mere enn han jeg kjører forbi... man har lite å gjøre i venstre feltet derfor skal man kjapt tilbake!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er mest irriterende med duster som skal gi på når jeg kjører forbi jeg da, eller de som ikke kan kjøre som kjører drit sakte når det er svinger også gasser de på som faen når det er rett vei:mad:

Men merk _BMW_ og åssen folk er det som kjører det i Oslo??:)

Men men flere hester er vell svaret på mye, det er jo latterlig med max 34HK på mellomtung f.eks. det burde ha vært masse hester så den axa som faen, men toppfartssperre. Noen ganger så må man kjøre forbi og da må man ha hester, men det er så dyrt i Norge så derfor har ikke folk råd og liv går tapt, med andre ord staten er mordere, de dreper uskyldige barn:D :D

Flere hester til alle ville ha vært mitt slag ord i en valg kamp lol

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pondus

Er egentlig en dårlig sjåfør som ikke klarer å vurdere fart og avstand til både eget og andres kjøretøy du da

Var liksom ment som en spøk da..... men for og ha det sagt, HVIS du vurderer feil så kan det faktisk talt redde deg fra døden og ha en bil som det er litt futt i.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

men det er rart på hvorfor de faller for akkurat e36...

Stanerne har vell ikke råd til no mer, de aller fleste kjører jo 316 som har 2-300.000 på klokka:) BMWer er egentlig fine de, men våre nye landsmenn har jammen tatt de fra oss å!:( Eneste måten de har råd til no bedre enn 316 på er om de er gang*e sånn som han med lilla M3, men nå skal det visst bli vanskligere for dem har jeg hørt no rykter om, dersom de skal kjøpe så dyre biler når de bare jobber i kebab sjappe så må de bevise hvor de har fått penga fra.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Walter_Melon

Hvor har du det fra? Tror ikke det at de må "bevise at de har tjent pengene på lovlig vis" er noe som plutselig bare kommer i Norge uten en masse debatt og akkurat.

Du tenker kanskje på det forslaget om at kontantkjøp over 10 000,- skulle bli ulovlig?

Tja mulig det, har bare hørt om at det er noe sånn lovforslag som skulle gjøre det vanskelig for pakkiser å kjøpe seg feite og dyre biler.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by ////AMG power

HMMM dere virker veldig rasistisk.

Har dere noe imot pakistanere?

Ja jeg har noe imot pakkiser.... MEN når jeg sier pakkis så går ikke det på hudfarge, det går på oppførsel, det finnes også mange hvite/gule/svarte pakkiser.

Pakkis i mine øyne er:

Folk som sier ord som; volla, spa, kæbe, lø.

Tror de er noe når de ikke er det.

'Liker og voldtadamer.

tror det er tøfft å lage bråk.

Folk som juger/skryter på seg som faaaaaaen.

Folk som bøffer/raner/stjeler.

osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.

Listen er lang min venn, men jeg orker ikke å skrive mer....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår