Gå til innhold

Ungdom i BMW og småbarns- foreldre nattetid er trailer- sjåførenes verste skrekk

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

BMWer er egentlig fine de, men våre nye landsmenn har jammen tatt de fra oss å!

Helt utrolig....

Skjønner ikke at dere gidder en gang....

Og du candyman.... husk den advarselen jeg har gitt deg. Du begynner å nærme deg grensa nå....

Ikkesant det suger at en "ny landsmann" skal kunne sperre deg ute?

Hvor gammel er du igjen? er ikke du bare 17 eller no? la oss si at du er 20... for å ta i litt... da har jeg som du så elegant kaller ny landsmann vært i norge ca 10-12 år lengre enn deg.... tygg på den...

Asim.....

NB!!! Candyman... IKKE glem advarselen min....

:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe imot noen som har tjent pengene sine på ærlig vis, og viser det ved f.eks. å kjøpe seg dyr bil..

Kanskje litt offtopic:

En av grunnene til at så veldig mange ugleser 'pakkiser' i fete biler osv er ofte at de gjerne ikke har tjent pengene sine på ærlig vis.. hvertfall virker det sånn... greit nok at endel jobber beinhardt og prioriterer f.eks. en fet bil, men det er de som IKKE gjør det og er kriminelle istedet som lager et dårlig rykte for resten.. noe som i og for seg er dumt..

Det som er enda dummere er at staten ikke gidder å gjøre noe med det.. se bare Danmark.. de har kanskje tatt det litt vel langt, men vi burde da for pokker få lov til å hive ut de kriminelle innvandrerne.. virker jo som om det er omvendt i dag... de som er lovlydige, jobber, har kjerring og unger osv. blir jo faenmeg hivd ut...

Hvor sykt er ikke det da ? :(

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Helt utrolig....

Skjønner ikke at dere gidder en gang....

Og du candyman.... husk den advarselen jeg har gitt deg. Du begynner å nærme deg grensa nå....

Ikkesant det suger at en "ny landsmann" skal kunne sperre deg ute?

Hvor gammel er du igjen? er ikke du bare 17 eller no? la oss si at du er 20... for å ta i litt... da har jeg som du så elegant kaller ny landsmann vært i norge ca 10-12 år lengre enn deg.... tygg på den...

Asim.....

NB!!! Candyman... IKKE glem advarselen min....

:mad:

Greit... beklager skulle heller ha sagt pakkiser/hvite pakkiser da. Nylandsmenn var ment som en høffelig måte og si det på. Men det ble desverre missforstått.

Jeg har overhodet ikke noe imot nyelandsmenn/mørkhudete/innvandrere osv osv, har flere kamerater som ikke er hvite jeg. Bestekameraten min når jeg vokste opp var faktisk neger. Det jeg har noe imot er tullinger som tror de er noe og som tror de eier gata. (og det er vell ingen hemmelighet at mange innvandrere/mørkhudete kjører BMW og det er gjærne de man ser mest av på en negativ måte, og det gjelder også hvite pakkiser)

Du er sikkert en fin fyr du har all respekt for deg osv osv. Men jeg tror du og en del andre bare har missforstått meg fordi jeg er dårlig til og forklare og ikke skriver alt i detalj, og gir dere det inn med t-skje;)

Hvis du ikke vil ha meg her inne på forumet så skal jeg gå frivillig jeg. Bare si ifra før du sperrer kontoen min(eller hva du gjør) så jeg får lagra en viktig PM. Om du har så mye imot meg så går jeg jo selvfølgelig. Er ikke her inne for og lage bråk, men jeg sier det jeg mener og svarer når folk er frekke.

Men som sagt for all del, om du har så mye imot meg så pakker jeg sekken og går, men da syntes jeg du kan si det rett ut til meg istedet for å true med advarsler som du ikke vil diskutere osv.

NB!!!! Dette blir vell sånn ca 99% garantert missfortått dette å så du får lese igjennom det 2 ganger og spørre om det er noe du ikke forstår istedet for og dra den "herregud jævla dritt unge tulling osv"

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

Har ikke noe imot noen som har tjent pengene sine på ærlig vis, og viser det ved f.eks. å kjøpe seg dyr bil..

Kanskje litt offtopic:

En av grunnene til at så veldig mange ugleser 'pakkiser' i fete biler osv er ofte at de gjerne ikke har tjent pengene sine på ærlig vis.. hvertfall virker det sånn... greit nok at endel jobber beinhardt og prioriterer f.eks. en fet bil, men det er de som IKKE gjør det og er kriminelle istedet som lager et dårlig rykte for resten.. noe som i og for seg er dumt..

Det som er enda dummere er at staten ikke gidder å gjøre noe med det.. se bare Danmark.. de har kanskje tatt det litt vel langt, men vi burde da for pokker få lov til å hive ut de kriminelle innvandrerne.. virker jo som om det er omvendt i dag... de som er lovlydige, jobber, har kjerring og unger osv. blir jo faenmeg hivd ut...

Hvor sykt er ikke det da ? :(

Er enig med deg jeg. Men jeg tror ikke dette er en diskusjon du vil dra i gang for den blir garantert aldri ferdig.

En ting som også er kjipt er jo at det er mye lettere og se de kriminelle innvandrerne.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Er enig med deg jeg. Men jeg tror ikke dette er en diskusjon du vil dra i gang for den blir garantert aldri ferdig.

En ting som også er kjipt er jo at det er mye lettere og se de kriminelle innvandrerne.

hadde ikke vært så kjipt at de var så synlige, om politiet faktisk gjorde noe med ting, men de er mer opptatte med å ta folk som ligger fem km over grensa på E-6...

Jaja, vi bor i et rævkjørt land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

hadde ikke vært så kjipt at de var så synlige, om politiet faktisk gjorde noe med ting, men de er mer opptatte med å ta folk som ligger fem km over grensa på E-6...

Jaja, vi bor i et rævkjørt land...

Jaja.... Sånn er det bare. Tror du blir nødt til og leve med det....

De er vell redde for og bli stempla som rassister osv kanskje?

Og hvor mye penger tjener de på å gi innvandrere fengselsstraff kontra og dele ut bøter til oss andre?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har noe imot er tullinger som tror de er noe og som tror de eier gata. (og det er vell ingen hemmelighet at mange innvandrere/mørkhudete kjører BMW og det er gjærne de man ser mest av på en negativ måte, og det gjelder også hvite pakkiser)

Så du oppfører deg ikke som en drittunge og tulling og tror du er noe?? Du er ikke en dritt bedre selv.

Jeg personlig driter oppi hvem du er hva du er osv.... det jeg må tenke på er andre brukere på forumet. Og måten du har svart på i andre tråder er vel ikke akkurat beste måten. Jeg vil IKKE ha deg bort fra forumet, men når du kommer hit og lager kvalme og bare slenger masse dritt fordi du får en komentar som er litt på kanten synes jeg det ikke er så mye annet å gjøre enn å gi deg advarsel for så og se om du skjerper deg. Noe du ikke klarer.

Om du vil gå av egen fri vilje er faktisk opp til deg.... du kom hit av egen fri vilje, du svarer med kvlamt språk av egen fri vilje og du kan gå av egen fri vilje.....

Men skjerp deg... husk det er mange mennesker her... ta litt hensyn og alt vil være mye bedre....

Advarselen min står fortsatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... Sånn er det bare. Tror du blir nødt til og leve med det....

De er vell redde for og bli stempla som rassister osv kanskje?

Og hvor mye penger tjener de på å gi innvandrere fengselsstraff kontra og dele ut bøter til oss andre?

En blir stempla som rasist bare en ser på en innvandrer i mer enn to sekunder, så jeg vet ikke jeg...

De bruker jo bøter som en direkte inntektskilde for drift av politiet og whatnot for tia.. greit nok det, men de trenger ikke være så jævlig kåte på å skrive på den blokka allikevel...

Hive folk i fengsel koster unektelig penger, og hjelper ikke på folk som det.. de tar det som et ufrivillig hotellopphold... nei, send de heller tilbake dit de kom fra om de ikke klarer å tilpasse seg landet de bor i... Så enkelt er det...

Høres vel veldig ut som en rasist nå, men det begynner dessverre å bli sånn her til lands nå at det er vel bare et spørsmål om tid før folk begynner å ta til motmæle mot alt dette pisset folk slipper unna uten straff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår