Lindurt Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Er det noen som vet om det går an å midtstille bakruteviskeren på passat 3b? Går den an å bruke i midtstilt posisjon??:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hmm Hvis du kan åpne hele motoren med alt inni, så kanskje.. Men i utgangspunktet nei.. Det er en strøm som "parkerer" viskeren i nede-posisjon. Den samme strømmen blir brutt når man starter å viske.. Men hvis du aldri bruker viskeren, så kan du justere viskeren opp på midten hvis du vil.. Bare litt gjetning fra meg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Ja, har tenkt på den løsningen, men er jo kjekt å ha den i funksjon også:p Får se hva jeg gjør da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvorfor justere den så den står midt opp da? Mye styggere det da enn at den ligger nede :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Smaken er som baken..doh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jeg måtte plukke min i småbiter en gang den satt fast, og jeg mener det ikke går da den må til en viss posisjon for å virke. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ja, det stemmer sikkert det.. jaja, den får bare ligge da:p Hvis ikke går det jo an å midtstille den, og la vær å bruke den... får se hva det blir til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg