SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by TG1 Det der så voldsomt forkrommet ut da! Er det ikke det? Lekkert var det i alle fall! Kunne godt tenkt meg å hatt noe sånt under panseret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Oi! Hvor får jeg kjøpt autosol? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by svein Oi! Hvor får jeg kjøpt autosol? Bensinstasjoner blandt annet .. Kanonstoff! Lite bilde av under lokket mitt : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg vet lite om dette, men går det an å sandblåse topplokket, eller hva man nå vil ha blankt? Er vel fint (Hvis det funker) for å få det slipt i buer,detaljer etc. ? Men da må man vel pusse mer seinere, eller åssen er det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by japsebil hei boxer så du hadde bilde av en mazda motor litt lenge roppe på siden... vet du hvem levrandør som har kn filter til den? KN mener jeg POWERZONE har .. http://www.powerzone.no Felg-import har iallefall Green filter til den. http://www.felgimport.no Bare å maile dem så får du svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by japsebil hei boxer så du hadde bilde av en mazda motor litt lenge roppe på siden... vet du hvem levrandør som har kn filter til den? [/quote ]http://www.mamut.com/kollevold Har K&N filter. Du kan bestille det på nettbutikken dems. Dem har også masse annet fint der ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 hei takk for infon..helt konge.. Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Noen tips om hvordan man skal komme til mellom bokstavene? .. Er jo umulig å komme til! - Har tenkt på messing-børste til borremaskinen .. Hmm .. Er nesten ferdig med lokket nå .. Mye jobbing! Tror jeg kommer til å lakke bokstavene. Går det med Hammerlite på topplokket? .. Blir ikke for varmt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Før: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Hva med å sanblåse det? Hvis du foreks. kjenner noen som jobber på et verksted/jobber selv tar det jo ikke alverdens tid å sanblåse det.. (evt. glassblåse for glattere overflate) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Jeg har prøvd å glassblåse, og senere polere med maskin, men det ble et he..... å få pent. Nå bruker jeg sliperondeller til å slipe pakningsflater med først, og polermaskin etterpå. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Suggen: framgangsmåte på poleringen av den dynamoen? Korning, antall steg osv.. Den ble jo helt porr! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by TG1 og her er et eksempel på hvor bra det kan bli hvis du legger litt arbeid i det: forresten,boXer...synes det var litt "drøyt" og hoppe rett fra 250 til 1000-korning... når jeg driver med sånt,bruker jeg 100,180,240,320,400,600,800,1000 og 1200 korning.... :D regner med det blir blankere hvis du pusser med litt flere forskjellige korninger mellom 250 og 1000... tror faktisk at det forniklet.. stod i allefall det på en engelsk side Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by TG1 og her er et eksempel på hvor bra det kan bli hvis du legger litt arbeid i det: forresten,boXer...synes det var litt "drøyt" og hoppe rett fra 250 til 1000-korning... når jeg driver med sånt,bruker jeg 100,180,240,320,400,600,800,1000 og 1200 korning.... :D regner med det blir blankere hvis du pusser med litt flere forskjellige korninger mellom 250 og 1000... Hva??! er ikke desse delene krommet? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg