Gå til innhold

Polering av toppdeksel

Ranger emnet


TBI

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg vet lite om dette, men går det an å sandblåse topplokket, eller hva man nå vil ha blankt? Er vel fint (Hvis det funker) for å få det slipt i buer,detaljer etc. ?

 

Men da må man vel pusse mer seinere, eller åssen er det?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by japsebil

hei boxer så du hadde bilde av en mazda motor litt lenge roppe på siden...

vet du hvem levrandør som har kn filter til den? [/quote

 

]http://www.mamut.com/kollevold Har K&N filter. Du kan bestille det på nettbutikken dems. Dem har også masse annet fint der ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips om hvordan man skal komme til mellom bokstavene? .. Er jo umulig å komme til! - Har tenkt på messing-børste til borremaskinen .. Hmm ..

Er nesten ferdig med lokket nå .. Mye jobbing!

Tror jeg kommer til å lakke bokstavene.

Går det med Hammerlite på topplokket? .. Blir ikke for varmt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Originally posted by TG1

og her er et eksempel på hvor bra det kan bli hvis du legger litt arbeid i det:

dcp00804.jpg

 

 

forresten,boXer...synes det var litt "drøyt" og hoppe rett fra 250 til 1000-korning... når jeg driver med sånt,bruker jeg 100,180,240,320,400,600,800,1000 og 1200 korning.... :D

 

regner med det blir blankere hvis du pusser med litt flere forskjellige korninger mellom 250 og 1000...

 

 

tror faktisk at det forniklet..

stod i allefall det på en engelsk side

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

og her er et eksempel på hvor bra det kan bli hvis du legger litt arbeid i det:

dcp00804.jpg

 

 

forresten,boXer...synes det var litt "drøyt" og hoppe rett fra 250 til 1000-korning... når jeg driver med sånt,bruker jeg 100,180,240,320,400,600,800,1000 og 1200 korning.... :D

 

regner med det blir blankere hvis du pusser med litt flere forskjellige korninger mellom 250 og 1000...

 

Hva??! er ikke desse delene krommet?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår