saywhat Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hoi, ny på forumet her og tenkte jeg fikk poste litt også.. mener også å huske fra undervisninga på skolen at det blir et magnetfelt rundt strømkablene som støyer.. er ikke så ofte det er noe problem med en godt skjermet kabel av litt kvalitet er det vel? Siden jeg kjører en Passat selv, så lurer jeg også på hvor det lønner seg og legge kablene i denne.. andre biler jeg har hatt, har jeg kunnet plukke av kanalene på innsiden og ført kabler der.. samme på passaten eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hoi, ny på forumet her og tenkte jeg fikk poste litt også.. mener også å huske fra undervisninga på skolen at det blir et magnetfelt rundt strømkablene som støyer.. er ikke så ofte det er noe problem med en godt skjermet kabel av litt kvalitet er det vel? Siden jeg kjører en Passat selv, så lurer jeg også på hvor det lønner seg og legge kablene i denne.. andre biler jeg har hatt, har jeg kunnet plukke av kanalene på innsiden og ført kabler der.. samme på passaten eller? Hjelper ikke med godt skjermet kabel hvis signalkabelen ligger langs med og det er mye støy fra feks strømkabelen. men det hjelper jo, at det er en godt skjermet kabel av god kvalitet, Er også viktig at kildene signalkablene er koblet til også har god jording siden det er der skjermen kobles til. På passaten din skal du kunne ta av kanaldekslene og legge kablene her uten større vanskeligheter. Lykke til! ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saywhat Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 På passaten din skal du kunne ta av kanaldekslene og legge kablene her uten større vanskeligheter. Lykke til! ;) Kan disse bare "røskes" av eller, må jeg skru av noe? =P Har planer om å støpe ned en liten sub i hjulbrønnen..uten å ødelegge plassen baki der. For litt mer trøkk =P og, litt OT men, mye kan bilen senkes på 225-18 dekk uten at noenting subber etterpå.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kan disse bare "røskes" av eller, må jeg skru av noe? =P Har planer om å støpe ned en liten sub i hjulbrønnen..uten å ødelegge plassen baki der. For litt mer trøkk =P veit ikke hvor gammal passat du har, men hvis det er en 89-96 så er det vel en eller to skruer i hver ende. så må du ta tak i kanten som treffer gulvteppet og bøye denne oppover og litt innover i kupèen. Når det gjelder å bygge sub i hjulbrønn har jeg gjort dette på min 35i. Fungerer bra.. flytta dørlås pumpa til et annet sted slik at jeg også fikk et rom for forsterker og kondis.... Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg