lofsbergRacing Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 har en slik grill fra en 242gt. er det no spesiel interesse for disse grillene eller er de på lik linje med den vanlige grillen til 240 fra 74 til 80(?) ? evt. verdi mvh lofsberg Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du har pm Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 er selvfølgelig mer spesielle griller da dem originalt er bygd for ekstralys. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Øyh, det går jo inflasjon i disse om dagen. Har liggende en slik med to firkanta lamper jeg og jo. Jeg får la de ligge på loftet en ti-tolv år til før jeg legger delene ut for salg.. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 har en slik grill fra en 242gt. er det no spesiel interesse for disse grillene eller er de på lik linje med den vanlige grillen til 240 fra 74 til 80(?) ? evt. verdi mvh lofsberg det er en grill fra 74-77 og en nyere med chrom ramme fra 77-80 ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 det er en grill fra 74-77 og en nyere med chrom ramme fra 77-80 ;) okei. da vet jeg det:) denne har chrom list oppe og nede. vis noen betaler godt selger jeg den gjerne... Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg