Stingah Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 "Går" det å lakkere panret sort? Skjønner at det går, men blir det pent? Liker ikke karbon, men vil gjerne ha pansret mitt sort en gang. Har jo meget lyst å lakkere golfen helt ned rød, og speil, grill, grillene og tåkelyktene i fangerne skal være sorte. Og da kanskje pansret og som en prikk over i'n..? Finnes det eksempler på dette? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Prøv i photoshop tråden du, kanskje de kan hjelpe deg ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Pft, karbon eier. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nei fysjamei :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Å lakke det sort oser "jeg hadde ikke nok penger til carbon, derfor lakka jeg det istedet".. :) :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Haha, men jeg syns det er stygt med kun 1 ting som er carbon på hele bilen. Mens jeg vil heller ha mere gjennomført rødt/sort om du skjønner. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Haha, men jeg syns det er stygt med kun 1 ting som er carbon på hele bilen. Mens jeg vil heller ha mere gjennomført rødt/sort om du skjønner. Hehe, er med på tankegangen, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Å lakke det sort oser "jeg hadde ikke nok penger til carbon, derfor lakka jeg det istedet".. :) :P nåja.. opprinnelig hadde rallybiler svart panser (matt vel og merke) for å unngå solrefleksjoner.. så jeg vil nå påstå at jeg syns svart matt panser er fetere enn carbon :P derimot LAKKERT carbon.. for vekta sin skyld.. det er fett. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ja var sort matt jeg skulle ha i såfall. Samme med speila.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 sim salabimm! Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Takk!! hadde gjort seg med sorte speil på den der :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 ka me å lakke d sånn?? Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Du det var ikke dumt.. I takt med grillen liksom ja! Hmm... Sorte felger skal jeg jo og ha, bare jeg finner noen jeg liker Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg