doffen23 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg kjøpte et sett med øyelokk på gatebil treffet på våler.. har nå lakkert grunnet,plastgrunnet+++ De er nå klare for montering. hva anbefaler dere å bruke til å feste de med??? Type lim??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Sikaflex er mye brukt vet jeg, men dobbeltsidig tape kan være et like så godt alternativ da du faktisk har mulighet for å få teipen fjernet igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Har også sett borrelås brukt her:D Men sikaflex burde holde bra da. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Blir hverken borrelås eller dobbeltsidig teip.. er jo bare å raske med seg da om man finner ut man vil ha et sett... ikke at de har så stor verdi men.. har et to komponent lim liggendes jeg tenkte å prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 sicaflex funker veldig bra, det er ikke bare og raske med seg (akkurat tatt av ett sett :P) Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 he he det tror jeg på.. antar at det sitter rimelig godt fast ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 sicaflex funker veldig bra, det er ikke bare og raske med seg (akkurat tatt av ett sett :P) Tror egentlig det funker best ja.. teip flyger bare av når du kommer over 150 Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg