Stone Island Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Syns jeg fikk sagt det jeg mente... Her går du på person og ikke sak. Du ville egnet deg som politiker... God oppdragelse. Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg synes det er synd at noen døde. Stjelt bil eller ikke. Men mener å huske at det har kommet fram noe om beruset kjøring? Glad jeg ikke traff dem eller fikk dem i ræva- Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Uff, var der ulykken skjedde for å legge ned blomster nå.. En helt for jævlig opplevelse som jeg håper at de fleste her inne slipper! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette er en strekning som de fleste unge her i området holder stor fart på. Er jo uffisielle konkurranser om hvem som kjører fortest. Kanskje folk lærer litt nå? 240kmt er den " offesielle". De uskrevne reglene er at det må i lokal avisa for å bli godtatt. Synd med jenta som døde i helga. men når folk skal drikke, dope og stjele bil sammtidig så går det ofte galt. Har gått i klasse med han ene karn også :/ Håper det går til hode på andre som driver eller kunne funnet på noe like dumt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 syns virkelig synd på sjåføren visst han overlever, ikkje misforstå, gjer det no også, men visst han overlever, så må han leve med det resten av livet, at ei jente, døde pga uansvarlig køyring. og det ender nok med fengsel også. så han kommer til å slite resten av livet. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg