Gå til innhold

noen mulighet for og importere en bil inn til norge fra tyskland gratis

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

hadde noen planer om og ha en ragge bil, fant en i tyskland til en 40.000 er det noen måter jeg kan ta den gratis lovligt inn og ha muligheten til og kunne teste den f.eks på bane?

synes jeg har lest en plass at det kan være muligt hvis jeg hadde en lisens (rally eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si jeg vil kjøre med den på et treff på f.eks rudskogen, har jeg mulighet til det da!

Det må vel være skilt på alle bilene som skal kjøre på rudskogen (i hvertfall ved gatebiltreffene)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da vært biler med prøve skilt som har kjørt på Gatebil stevnene. På Gardermoen var det en rx-7 som kjørte med prøve skilter. Speaker sa at normalt sett så hadde han ikke fått kjørt, men han haddde vært litt smart og løst vognlicens på forhånd. Ikke at jeg vet hvordan man gjør det, eller hvor man kan gjøre det. Sikkert noen her som vet.

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

Det har da vært biler med prøve skilt som har kjørt på Gatebil stevnene. På Gardermoen var det en rx-7 som kjørte med prøve skilter. Speaker sa at normalt sett så hadde han ikke fått kjørt, men han haddde vært litt smart og løst vognlicens på forhånd. Ikke at jeg vet hvordan man gjør det, eller hvor man kan gjøre det. Sikkert noen her som vet.

Det var han som kaller seg jantore inne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider