Gå til innhold

RÅ 200sx S14 i Haugesund den 16.06.06

Ranger emnet

JoeyS

Anbefalte innlegg

Jeg så en heftig rå 200sx S14 i Haugesund under helgens Rockfest.

Jeg fikk desverre bare 2 små glimt av den bilen, men den var super rå!

Den hadde en vinyl på siden som sa :

>Girls go fast<

den hadde F1 speil

den var svart

rå felger og styling

+++

Vedkommende bodde på campingen nord i byen...

Noen som har kjennskap til denne?

Kanskje noen bilder?

-Joey-

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett søk på teksten girls go fast. og fant dette på peugeotklubben forumet.

Anette

--------------------------------------------------------------------------------

Jer er nummer 180... Jeje Det orna sæ! Gleder meg som en unge!!! Har en KEMBO sprekk i front ruta nå (som vokser og vokser) tror ikke jeg rekker å bytte rute før helgen... =( men men... Har også mye "parkeringsbulker" (tom på taket!!) fikk alle med i prisen da jeg kjøpte den da =) hehe Bilen kommer som den er, skal polere og prøver å få på klubb-logoen til girls go fast over hele siden før helgen!! Vi fire jentene kommer til å stå på blaupunkt standen mye av helgen, så her er det bare å komme å se og hilse på oss =)

Me sjåast!! Håper bare jeg får fri fra jobben på fredag, da drar jeg på torsdag =) Hvis ikke kommer jeg ikke før fredag kveld...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe greit nok det, kanskje det er Molly sin, men i og med at hun ikke bor i Stvg. lenger så.....

men men...det jeg var ute etter var vel kanskje litt eksakt info og bilder :well

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du ikke ut på campingplassen hvor bilen er???

Det må jo være mye enklere enn å sette seg ned foran PCen og la andre gjøre jobben.

haha, ok, tingen er den at, i helgen som var, så var det Rockfest i Haugesund, men mange tilreisende. Jeg tror nok ikke at vedkommende BOR på campingen. :lol

så, derfor lurte jeg på om noen her inne visste noe da vettu ;)

- Audi A4 04'

Lenke til kommentar
Del på andre sider