Islanwind Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Skal bygge en liten kasse til suben min nå.- Hvordan regner jeg ut hvor stor kassen skal være i cm? Volumet i kassen skal være i overkant av 28 liter.. Platene jeg bruker er 20mm.. Tenkte jeg skulle ha kassen som et kvadrat.. Noen som har formelen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightsun Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 prøv dette : http://graph.flexunits.com:8080/boxBuilder2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 takker :) 35 cm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det er ikke optimalt å ha en kasse som et kvadrat pga stående bølger (?). Hvis du lett kan endre formen anbefales det. Det er f.eks bedre å skrå den bakre delen litt slik at den passer bedre inn i bilen og tar litt mindre plass. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg