Oleee Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Hva er forskjellen mellom en GTD og en TD? Hvordan er det å bruke "pop-off" ventiler til slike biler, funker bra? Bra lyd? Har ikke så veldig mye peiling på biler, så derfor prøver jeg å lære ;) Hehe... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 gtd er en turbo diesel utgave av en gti, den har gti utstyret men turbo diesel motor.... td er bare vanlig utstyrt diesel bil.... pop-off på diesel funker ikke i utgangspunktet, da man ikke har no undertrykk (turbotrykket går aldri under null) men har hørt om no greier som skal funke, men veit ikke hva det er... rett meg hvis jeg tar feil.... det du kan gjøre er å sette på ett åpent luftfilter, me da suser det å møsser hele tida... blir lei i lengden... Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg