Gå til innhold

gatebiltreffet på rudskogen!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

noen som skal på rudskogen til helga? dumt at vi ikke har noen klubb-stand!men får vi velge hvor vi kan stå?, jeg antar at vi må stå på friplasser. typen og noen kammerater er med i club-honda og skal stå sammen med andre hondaer med club-honda.... men jeg vill gjerne stå like ved dem.. er det mulig? eller kan jeg ende opp ved resten av volvoene og andre vrak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kpkp

noen som skal på rudskogen til helga? dumt at vi ikke har noen klubb-stand!men får vi velge hvor vi kan stå?, jeg antar at vi må stå på friplasser. typen og noen kammerater er med i club-honda og skal stå sammen med andre hondaer med club-honda.... men jeg vill gjerne stå like ved dem.. er det mulig? eller kan jeg ende opp ved resten av volvoene og andre vrak ?

Hva med egen polo stand da?? tror det hadde vært flott!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå har jeg sendt mail til de, kid-a! men det syntes jeg var et bra forslag, turbopolo!

kan vi ikke lage vår egen polo stand da?? hva med at vi planlegger å lage en polo stand nede ved gokart banen ved sidna club honda da? jeg kjenner ingen som kjører polo, så jeg har veldig lyst til å bli kjent med andre polo kjørere.. så det hadde vært topp :)

det er vanskelig for meg som jente å komme igjennom i en slik manns dominert hobby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joho!! nå har vi fått plasser å :) vwaudi-club har ringt opp gatebil for et par timer siden og bestillt plass til oss :) dette skrev gatebil til meg da jeg spurte om stand for oss... :

>De ringte fra klubben for et par timer siden. Vi har holdt av en bra plass

>midt

>på go-kart'en

>God tur;-)

>

>Hilsen

>Gatebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lønning i dag, så da må man vel ta seg en tur på fre/lør ihvertfall. Polo'n har forlangt Cosworth til frokost, Quattro til middag og en og annen GSI og BMW som litt småsnacks innimellom

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider