Gå til innhold

gatebiltreffet på rudskogen!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Originally posted by taxidriver

bare du er på rudskogen lenge før kl 10 så er det sikkert ikke noe problem...

Har ikke vært der før du a? I fjor kom det biler hele natta. Skulle stenge portene men de fikk aldri tia. Er garantert ikke noe bedre i år men kommer du kl. 07.00 er ikke køen uoverkommelig lang for det begyner den å bli kl. 08.00.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kpkp det er vanskelig for meg som jente å komme igjennom i en slik manns dominert hobby :) [/b]

Så bilen din i køen ut, fin bil... du passerte oss et par ganger senere når vi var ute og gikk på riksveien opp mot rakkestad også... ;)

Det går et par tre poloer i askim om dagen, bl.a. den gule colorconcepten med 2fast skilt framme og den blå som stod ved siden av den...

Seff er det gutter som eier de....

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble helst skuffa over gatebil treffet eg! synest det var et eneste stort kaos eg!! nede på utstillingsområdet stod det ganske mangen biler som absoulut ikkje burde stått der! gamle campingbiler og vogner som ikkje ligna grisen!! det var totalt usystematisk alt i sammen! men banekjøringa redda helga då! Blueboyen blei parkert laaaaaaaaaangt ut på et jorde fleire km fra rudskogen!;) det var fullt på utstillingsområdet! neste år bør camping og parkering av biler som ikkje skal stilles ut flyttes til en annen plass! var faktisk noen fine poloer inne på området, spes. en lyseblå med klare frontlykter, NICE!:)

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Var en Kuul Polo GTI der også. Var til salgs også. Eieren påstod at den hadde 140 hk. 15 hk mer enn orginalt med bare K&N og eksos, jeg tror ikke det gitt....

Kuul og kuul..... la også merke til den,nok en som tror han får 15hk med K&N og eksos :rolleyes:

endte opp med å parkere poloen utpå hovedveien i ei busslomme jeg.... og det var jeg utrolig glad for når jeg skulle dra på lørdag og politiet sperret utkjøringen slik at folk sto i kø i over 2 timer for å komme ut....blir digg med VW treff og ikke så mye kaos,så får vi kanskje vist fram poloene våre alle sammen :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig!! syns det var alt for mye mennesker der.. og som de andre sa, så blir dette treffet for kommersiellt, folk som tenker kun på å drekka og ødelegge,og null innteresse for bil.. tror dette er kun en festival.. det var helt sykt med mennesker der.. og for et ræva opplegg.. alle bilene sto her og der .og ikke noen reserverte plasser for oss eller noe..... gammle stygge opeler og mercer sto parkert på gresset.. og opptokk plass til kule biler.. ble så jæ*** irrrrrrriterrrrrt!!! for et kaos å da... nei, det var absolutt ikke verdt 380 kroner... og sto i 4 timer kø fra rudskogen.. d var kult seh.. nei!

håper dem kan lære til neste gang og sleppe inn kun biler som er verdt og se på, og ikke hva som helst..har så mye negativt å si om denne helga at jeg kunne holdt på til imorgen.. men alt jeg kan si er at jeg var skuffa... trodde ikke det skulle bli den 14iss røllpe festen/festivalen... men et serisøst biltreff!

neste gang blir jeg hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

helt enig!! syns det var alt for mye mennesker der.. og som de andre sa, så blir dette treffet for kommersiellt, folk som tenker kun på å drekka og ødelegge,og null innteresse for bil.. tror dette er kun en festival.. det var helt sykt med mennesker der.. og for et ræva opplegg.. alle bilene sto her og der .og ikke noen reserverte plasser for oss eller noe..... gammle stygge opeler og mercer sto parkert på gresset.. og opptokk plass til kule biler.. ble så jæ*** irritert!!! for et kaos å da... nei, det var absolutt ikke verdt 380 kroner... og sto i 4 timer kø fra rudskogen.. d var kult seh.. nei!

håper dem kan lære til neste gang og sleppe inn kun biler som er verdt og se på, og ikke hva som helst..har så mye negativt å si om denne helga at jeg kunne holdt på til imorgen.. men alt jeg kan si er at jeg var skuffa... trodde ikke det skulle bli den 14iss røllpe festen/festivalen... men et serisøt biltreff!

Tror arrangørene fikk så mye kjeft i helga at de vurderer forandringer. Gjør de ikke det så ender de kun opp med folk uten snev av bilinteresse!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke solgt i løpet av helga. Var vel ikke så mange der for å se på biler til salgs...

Nesten ingen som fikk ringt meg pga at mobilnettet var sprengt.

Men mange sikla og det forsvant drøyt 50 visittkort fra frontruta!

Så jeg håper de fortsatt har vett til å ta kontakt nå etter at galskapen på Rudskogen er over.

Håper å få lagt ut annonse her og ellers på nettet i løpet av et par dager, når jeg får tatt et par bilder av den med ny dekor, må bare hvile "litt" etter helga.

Håper at en entusiast overtar den, og gjerne utvikler den videre:cool:

Så tips alle kjente!

kpkp: Hvorfor kom du ikke bortom å slo av en prat? Snill som et (fett) lam jeg;)

Er rimelig stor nedtur å selge den nå, men sykdomen min gir meg ikke noe valg:(

Pololars: Så'n ja! Moro, men likevel mest trist å se forfallet:(

PS! Har forresten kjøpt en skikkelig stygg Scirocco II som skal bli neste bruksbil. Mulig jeg lager en tråd om det prosjektet etterhvert...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

helt enig!! syns det var alt for mye mennesker der.. og som de andre sa, så blir dette treffet for kommersiellt, folk som tenker kun på å drekka og ødelegge,og null innteresse for bil.. tror dette er kun en festival.. det var helt sykt med mennesker der.. og for et ræva opplegg.. alle bilene sto her og der .og ikke noen reserverte plasser for oss eller noe..... gammle stygge opeler og mercer sto parkert på gresset.. og opptokk plass til kule biler.. ble så jæ*** irrrrrrriterrrrrt!!! for et kaos å da... nei, det var absolutt ikke verdt 380 kroner... og sto i 4 timer kø fra rudskogen.. d var kult seh.. nei!

håper dem kan lære til neste gang og sleppe inn kun biler som er verdt og se på, og ikke hva som helst..har så mye negativt å si om denne helga at jeg kunne holdt på til imorgen.. men alt jeg kan si er at jeg var skuffa... trodde ikke det skulle bli den 14iss røllpe festen/festivalen... men et serisøst biltreff!

Hva var det jeg sa.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stod dønn stille 100 m utafor porten på rudskogen, det var ikke no gøy, helt enig i att det brude bli et mye bedre system på detta, my bedre på våler synes jeg, men det kommer kanskje av bedre plass?? så jeg hoder meg nok hjemme neste gang, var så absolutt ikke verdt penga sine.

Kid-A:hadde jeg hatt penger så skulle jeg ha kjøpt bilen din tvert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider