Gå til innhold

gatebiltreffet på rudskogen!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Trodde du det ville komme så mange som det gjorde i år?

Det gjorde ikke jeg...

Men klart ting kunne vært gjort bedre!

Mye konstruktivt på b4u ja!

Trodde det ville komme enda fler enn i fjor ja... Og da var det 15000 eller noe om jeg ikke husker feil.

De har reklamert masse, folk har hørt hvor kult det var av folk som har vært der, noen har sett gatebil-filmen, og bil interessen i Norge har tatt sinnsykt av det siste året.... ;)

Bedrifter setter opp budsjett før de begynner med ting. Vet VW-Audi klubben setter opp hvor mye de tror de tjener og alt av utgifter på treffene og resten av det som skjer....

Så de har iallfall en viss peiling.

Tror ikke Gatebil regna med det kom mindre folk i år enn i fjor... Men som sagt før, det ble kaos og regner med de gjør om det som var negativt og alt det som var positivt er noe å bygge videre på.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Trodde det ville komme enda fler enn i fjor ja... Og da var det 15000 eller noe om jeg ikke husker feil.

De har reklamert masse, folk har hørt hvor kult det var av folk som har vært der, noen har sett gatebil-filmen, og bil interessen i Norge har tatt sinnsykt av det siste året.... ;)

Bedrifter setter opp budsjett før de begynner med ting. Vet VW-Audi klubben setter opp hvor mye de tror de tjener og alt av utgifter på treffene og resten av det som skjer....

Så de har iallfall en viss peiling.

Tror ikke Gatebil regna med det kom mindre folk i år enn i fjor... Men som sagt før, det ble kaos og regner med de gjør om det som var negativt og alt det som var positivt er noe å bygge videre på.... ;)

Det var vel sagt 12000 i fjor da men. Den størte forskjellen fra i fjor er vel at folk kom mye tidligere i år og vi var mere organisert så vi fikk inn flere mensker før politiet stengte tilløpet av biler. Det var jo like lang kø i fjor så hadde vi fått lov til å ta inn flere biler hadde det vært enda flere der. Ikke det at det trengs men da hadde det vært færre sure miner.:)

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke økningen skulle bli så stor og festglad som den ble i år...

Vi snakker nå om høyere besøkstall enn på de aller største "Gatebil"-treffa i Sverige. Og der er bilkulturen en ganske annen, inntil nå :)

Så får vi håpe at Åge kan klone seg selv til ti dyktige funksjonærer innen september:D

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Jeg trodde ikke økningen skulle bli så stor og festglad som den ble i år...

Vi snakker nå om høyere besøkstall enn på de aller største "Gatebil"-treffa i Sverige. Og der er bilkulturen en ganske annen, inntil nå :)

Så får vi håpe at Åge kan klone seg selv til ti dyktige funksjonærer innen september:D

Joda, alltid vanskelig å forutse og var heldig med været i helga unntatt fredag....

Ja, leste litt på Zatzy og de som hadde vært her var veldig fornøyde og håpet på noe sånt skulle komme i Sverige......

Ja, men er vel noen her som kan bli med.

Kunne godt blitt med og silt biler jeg.... Så hadde han sluppet og stått alene.... :) Men liten lyst til å jobbe hele helga der.... Og bor litt langt unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hovedsaklig 2 personer som silte biler i helgen og det er litt for lite så er det noen som føler de har god oversikt over hvilke gromme biler som blir presentert i blader i skandinavia og ellers hva folk vil betale for å se får de henvende seg til gatebil.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider