golfnos Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 knall! OT men for hvor lenge har de blåkledde indianerene degradert deg for?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 knall! OT men for hvor lenge har de blåkledde indianerene degradert deg for?? forslaget ifra juristen som blir oversendt retten er 9 måneder uten lappen og 18 dager med palle snekring... men får se... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hva galt har du gjort ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hva galt har du gjort ? veldig off topic dette blei da... men gassa på litt forbi noen biler i følge med en hvit integra ifra kr.sand og la ikke merke til onkel blå bak... http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060606/NYHETER/106060214&SearchID=73248374885054 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Om det er av interesse kan jeg arrangere en Pre Stage SPL konk, hvor vi måler helt uoffisielt, tester litt løsninger, ser hva som spiller høyest. Jeg vil da evt bruke treffet i kr.sand som forsøkskanin på dette opplegget og det vil da være helt gratis å måle hele kvelden. (Ellers kommer jeg til å ta 50kr pr person, noe jeg også vil si er relativt billig for å prøvemåle osv en hel kveld med så mye råd og tips som det går an å få :D ) Kan også hive med en gassgrill om det er av interesse for lyd-folket :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 DET hadde vært knall!! Grille og spille masse musikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 kan bli bra detta:) håper bare ny bil er på plass innen den tid(må bare den pokergevinsten skynte seg inn på konto.) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 kan bli bra detta:) håper bare ny bil er på plass innen den tid(må bare den pokergevinsten skynte seg inn på konto.) hva er du på utkikk etter nå? :) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 veldig off topic dette blei da... men gassa på litt forbi noen biler i følge med en hvit integra ifra kr.sand og la ikke merke til onkel blå bak... han som bor på nodelandsheia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hva er du på utkikk etter nå? :) blir audi s2,alltid vært en av mine drømmebiler:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 blir audi s2,alltid vært en av mine drømmebiler:) rått ;) like føre jeg kjøpte en mtm selv for noen år siden Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 han som bor på nodelandsheia? Stemmer. Nå må vi holde oss til treffe gutter! ;) Hadde vært knall om du Zetec, ville stille opp med det utstyre bare for morroskyld, slike folk skulle vi hatt flere av! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Om det er av interesse kan jeg arrangere en Pre Stage SPL konk, hvor vi måler helt uoffisielt, tester litt løsninger, ser hva som spiller høyest. Jeg vil da evt bruke treffet i kr.sand som forsøkskanin på dette opplegget og det vil da være helt gratis å måle hele kvelden. (Ellers kommer jeg til å ta 50kr pr person, noe jeg også vil si er relativt billig for å prøvemåle osv en hel kveld med så mye råd og tips som det går an å få :D ) Kan også hive med en gassgrill om det er av interesse for lyd-folket :) Er bare meg som er grønn på dette.. Hva vil en Pre Stage SPL konk si? Teste ut løsninger høres artig ut :) Må prøve å bli ferdig med anlegget mitt til den tid da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er bare meg som er grønn på dette..Hva vil en Pre Stage SPL konk si? Teste ut løsninger høres artig ut :) Må prøve å bli ferdig med anlegget mitt til den tid da.. Du kan prøve å bli mer forvirret i denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124530 Men ett eksempel er f.eks en Golf i Stavanger. Spillte 135dB i første kval, så tok jeg å testet bilen litt mer, vinklet kassen på en annen måte, vips så spillte bilen over 138dB. Dette er saker og ting nybegynnere ikke kan, og derfor kan det være greit med litt råd og vink, kan være flere ting også. Så er det endel folk som ikke helt skjønner åssen en dB-drag konkurranse foregår, og derfor vil jeg også vise en liten demovideo fra en kvalifiseringsrunde. Og litt om hvordan det foregår fra kvalifisering til semifinaler og finaler, sånn at man slipper å komme på en offisiell konkurranse for første gang og være usikker på hva som skal skje. Litt lettere å melde seg på en offisiell konkurranse hvis man skjønner opplegget :) (Ikke at det er så vanskelig i utgangspunktet, men alt er lettere med ting man har vært borti før) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 vært på streetmeet i det siste åra du? mulig det er øynene mine,eller at vi rett og slett ikke har bumpet på hverrandre ;) Det er ikke helt min greie, så jeg tror ihvertfall ikke vi har bumpet på hverandre der nei. Men om det er du som har Max Power-klister på sideruta har jeg sett deg noen ganger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg