Gå til innhold

Ombygging av front + kromgrill

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det går ann å kjøpe en ramme som gir e-36'en en 97-mod look... Er dette riktig? Hva koster noe slikt, og er det enkelt å montere på?

Dessuten har jeg sett kromgriller montert på enkelte e-36'er... (Da får du krom "riller" i grillen... Jeg liker ikke sånne svarte griller!) Hvor kan disse kjøpes, og er disse enkle å montere? Må jeg kjøpe til min 93 mod, eller må jeg kjøpe til en 97mod, siden jeg skal "bygge om" fronten til en 97-mod look?

Ble kanskje litt forvirrende... Takker for all hjelp!

Tror resultatet blir noe slikt:

post-2374-13804851604013_thumb.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du ha 97 mod look må du ha rammen og 97 mod nyrene.koster ca 1300 ink moms hos bmwspesialisten.skal du ha cromeriller i nyrene må du ut med ca 500.- ekstra.vet ikke om bmwspesialisten har slike cromeriller men tsi har

mvh

kas design

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

e46 på e36 er faen ikke bra..

hører ikke til .. ren orginal M3 styling på E36 er best, resten er så harry.. Jallastyling..

Overhodet ikke enig. e-46 fangeren er den fineste som er lagd til 3 serien. Og bimmern til Azzido er PEN

si hva du vil, men er hvertfall ikke jalla!

100_000_jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Øh...og jeg som trodde at M styling og emblem trimming av bmw'er var harry...jaja er nok bare meg da.

og jeg lurer på om det finnes noen styla e-36 som IKKE har M stylingen? en e-36 M3 skiller seg ikke ut, for ALLE har jo den stylingen! oppbrukt til de grader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no

BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo...

det som er gjort med fronten min er:

E46 fanger

Hella facelift lykter

96/97 grill

og sorte nyrer...

og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no

BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo...

det som er gjort med fronten min er:

E46 fanger

Hella facelift lykter

96/97 grill

og sorte nyrer...

og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene...

Du kunne jo ha lakka ned sideskjørta da-----

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider