Gå til innhold

Ombygging av front + kromgrill

Ranger emnet

e-36 burnout

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig syntes jeg det blir litt for dumt å begynne å style en e36 til e46 look! Det blir ikke fint!!

Det som må gjøres for å få en e36 til å se pen ut er:

Ny front fanger: M3, Rieger Infinity 1 og 2 eller Schnitzer og eventuelt en leppe.

Lys: Bytte blinklys til hvite eller mørke(Kommer an på hva slags farge man har på hovedlysene)

Bytte baklys til en farge som matcher fargen på bilen, eller de klassiske hvite og rød

Senking: Dette er meget viktig!! Både med tanke på utseende og kjøre egenskaper.(F.eks 50\30 eller 30\15 slik at man får litt ''stup'' på bilen, noe som er meget pent på en e36!)

Og M3 speil!

Det er sikkert masse annet småfiks som også kan gjøres, men dette er ihvertfall det viktigste!!

Her er et eksempel på en gjennomført e36: (Det er en M3 gt)

post-2363-13804851608043_thumb.jpg

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

hvis noen er intr i modsa som er gjort på bilen min så se på http://bmw.azzido.no

BmwSpesialisten i skien / motortechnics bruker bilen min som demo bil... vil komme masse bilder av tralla mi på den sida der etterhvert oxo...

det som er gjort med fronten min er:

E46 fanger

Hella facelift lykter

96/97 grill

og sorte nyrer...

og så har jeg bestilt blinkere foran i samme stil som lyktene...

Frontlyktene, er det såkalte "demon eyes" ?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Er jo ikke spess fett i få den til å ligne på en m3 vis det ikke er noe motor i den.....det blir jo bare super jalla.

Sant nok.. blir bare stygt, og veldig teit..

Altfor mange som overstyler bilene sine og ( se bare endel av golfene ), men en fint balansert styling som ikke er altfor 'prangende' blir fint, hvertfall i mine øyne..

Bilen til Azzido har jo blitt _meget_ pen nå, og den går jo til gjengjeld bra og :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider