icemanx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hei.. jeg har er lite problem med ventoen min , og lurer på om noen av dere i golf3 forumet har vært borti noe lignende eller kanskje har løsningen på det.. det hele startet med at jeg holdt på å skulle trekke opp kabler til stereoen min , og hadde demontert all plastikken i gulvet vedsiden av førersetet og baksetet.. så måtte jeg flytte på bilen og i stresset så var jeg så uheldig å sette ene foten til stolen oppå de kablene som ligger originalt i bilen rett ved festet til sikkerhetsbeltet til føreren.. nå vil ikke bilen starte.. den bare står og filer på starteren.. så i dag dreiv jeg på å rørte litt på kablene nedi der og da starta den 1 gang.. men ikke noe mere.. videre har jeg kommet frem til at det ikke er noen gnist i plugghettene , men jeg har gnist fra coilen.. i fordeleren sitter det en induksjonsbryter som skal si i fra til coilen når den skal gi i fra seg gnist og det er her det hele stopper.. så det jeg lurer på er om det ligger noen kabler i gulvet inni kupeen som direkte påvirker denne induksjonsbryteren, og i såfall hvilken farge er det på den lederen ? jeg antar at det er et kabelbrudd eller dårlig kontakt en plass da den starta en gang for meg.. MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg