xeoduz Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har hørt at det er mulig å ta klasse B serfikatet for bil i polen. Noen som vet hvordan jeg kommer i kontakt med en kjøreskole der nede, evt noen som har gjort det selv?:well Er faen meg fedd up av å stryke på den norske teoriprøven så ser på dette som en bra utvei:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva med å prøve å lese mellom boka du har fått/kjøpt? Hvis du har noen form for lese/skrivevansker forstår jeg, men hvis ikke trenger du ikke være rakettforsker for å bestå teorien. 80% er rein sunn fornuft og sikkerhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeoduz Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva med å ta en ferie i polen i samme slengen? Drikking,horer og bil?:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe var et innlegg i vg for en stund tilbake... enig lappen for 3-4000kr plus ferie og hoe's Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hmmm.. noen som vet hvor man kan ta KL.2 "CDEF+++" der borte Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Om du ikke engang klarer den teoretiske prøven har du INGENTING på veien å gjøre.. Sett deg ned og les, du. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Folk som ikke klarer den NORSKE teoriprøven bør ALDRI få kjøre på norske veier... enkelt og greit. uansett hva eventuelle årsaker måtte være... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva med å ta en ferie i polen i samme slengen? Drikking,horer og bil?:deng Drekking og bil hører absolutt ikke sammen heller. Frykter for den dagen du får komme ut på norske veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Er kanskje billigere i polen, ikke vet jeg. Men hvis du sliter med den norske teorien, skal du holde deg langt vekk fra bilen! Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Legg teoriboka på dass og les litt hver gang du driter. Alt man leser på do er interessant og når du leser sånn litt og litt, fester det seg bedre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Den norske teoriprøven er ikke vanskelig i det hele tatt. Klarer man ikke den på noen forsøk, da er man dum. Jeg for min del klarte den på første forsøk, uten en gang å ha åpna boka i det hele tatt. Hadde ikke mer enn 6 feil. Bruk sunn fornuft, så går det kjempegreit. :thanks Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 vel, sier du jeg er dum?:assman :) Strøyk første gangen med 8 feil, 1 for mye.. sto andre med 3 feil! Kjøp oppgave boka og gjør dem.. da eru bankers! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Dette med å t alappen i Polen var vel heller relatert til at man kunne ta polsk sertifikat hvis du hadde mistet det norske? Var noe smutthull i lovverket. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ja var noe med fyllekjøring det polske greiene ja. At folk som fyllekjørte kunne kjøre opp i polen. Angående lese og skrivevansker. Har du dokumentert dysleksi så skal du få hjelp til å bestå prøven (Dvs andre prøveformer) Hvis du bare er lat/dum til å ikke å gidde å lese i boka så fortjener du ikke lappen enkelt og greit. Og det er kanskje lik så greit at du ikke har den. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Legg teoriboka på dass og les litt hver gang du driter.Alt man leser på do er interessant og når du leser sånn litt og litt, fester det seg bedre også. Heheh.. var det jeg gjorde. La boka på dassen på jobb, og leste hver gang jeg hadde et ærend. stod på første forsøk, uten noen timer :-D Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg