Gå til innhold

vwpowers 1,6 CL

Ranger emnet

vwpower

Anbefalte innlegg

Ja da er det vel på tide å få lagt ut noen bilder av hva jeg skal bruke litt tid på framover.. Dette er da min 86 mod 1,6 cl som har stått for forfall siden i fjor høst..

Planen er å "freshe" den litt opp utvendig i første omgang.. Tar deretter for meg interiøret, men vet med meg selv at slike ting tar tid da jeg har mye annet å gjøre i sommer, men hvem har ikke det? :D

Legger ved noen bilder av hvordan bilen så ut i vår..

Bilde28.jpg

JOM-viskern (hjemmemekket blir vel mer riktig å kalle det) skal byttes ut med Bonrath..

Bilde23.jpg

De "rustfrie" panserlåsene skal seff byttes ut med nye!

Bilde25.jpg

Kan det se slik ut?? Nei! Det er ganske mye rust rundt omkring på bilen som må taes (vises dårlig på mobilbildene). Dørlistene skal vekk, har lyst på g60bredding, men avventer foreløpig med dette og hører hva folk tror.? Har noen gti-breddere liggende uten skjørt som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med...:wonder

Bilde26.jpg

Har bestilt bakfanger som jeg håper snart dukker opp. Plata under bagasjeluke krever mye arbeid da den ikke ser ut! Mye takket være eu-kontrollør som borra 8- MERK 8 hull i den da han festa skiltet med sklitlys der..

Baklykter skal muligens også skiftes, får høre hva folk synes ;)

Tar imot all kritikk for bil og evt. tråd, hehe ;) Bare jeg får respons så :D

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FJERN lyktene=) heheh... uff og uff!!! men ellers kan det bli bra detta:) men finere me skiltet nede i fangeren!!! og seff: skaff deg doble lykter forran:D

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FJERN lyktene=) heheh... uff og uff!!! men ellers kan det bli bra detta:) men finere me skiltet nede i fangeren!!! og seff: skaff deg doble lykter forran:D

hehe, forventer mye pepper for de baklyktene! :D Finere med skiltet nede i fangeren ja!? Hadde det i nederste leppa før, men da bilen var på eu-kontroll tok like gjerne kontrolløren og borra en masse hull og skrudde det fast litt lenger opp..UTEN å høre med meg om det var greit først..Han skjønte vel at han kom til å få et NEI..

Glemmer ikke han karen for å si det sånn :deng

Doble lykter foran nei?! Har inngått pakt med de enkle jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser bilen ut nå..

Vaska visst med litt grov børste; skjermene, dørlistene, skiltet og panserlåsene blei jo skrubba bort! Jaja.. :D

IMG_0494.jpg

IMG_0491.jpg

IMG_0492.jpg

Her ser dere hva periodisk kjøretøy-kontrollør gjorde uten mitt samtykke..Dette er bare "ene sida" av hvor han festa skiltplata..8 hull totalt! Devil

Stakkars golfen min blei visst brukt som skudd-blink borte på verkstedet :(

IMG_0495.jpg

"Cleana" dørlistene..Huff for et arbeid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på! kan bli bra dette her!:thumb så nesten lik ut som min da jeg begynte på den :well

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Joachim sier, pre-88 ble listene limt på, mens de senere modellene fikk bredere plast-lister som er klipset på. Er skiftet dører foran til disse, så disse hullene må sveises igjen, de virker litt store til å sparkle, el.?

Har fått pussa ned og sparkla litt under luka nå, er snart ferdig, kan ta et bilde å legge ved senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider