Gå til innhold

vwpowers 1,6 CL

Ranger emnet

vwpower

Anbefalte innlegg

er vel lim på de tidligere modellene, og "popnagler" på de eldre? iallefall mener jeg å huske at jeg har popnagler, og det er 91 mod..

litt C&C: vekk med baklyktene selvfølgelig, IKKE fire hovedlykter, vekk med bad-look lista og på med grillist, men det er bare min mening:)

Baklyktene blir jeg nok å bytte ja, driver å sikler på noen andre nå så ;)

Når det gjelder bad-look lista er jeg usikker, synes den skiller fronten litt ut, fra de andre 2-erne som går her, med grillist eller helt svart grill- noe jeg også synes er pent, men litt "average" om du skjønner..

86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående badlooklist, så ta den av og kjør uten i det hele tatt. Tok av min for en stund siden og vil påstå at det ble veldig mye finere enn med list i det hele tatt:)

Baklyktene må helt klart skiftes ut. Noe av det styggeste jeg har sett egentlig. Stiller på ganskel lik linje som Lexus-lykter. Ikke vondt ment, men det er bare min smak.

Når det gjelder han idioten av en tulling som EU-godkjente bilen din, så ville jeg ha krevd penger av verkstedet for skadene han påførte. Skal vel streng tatt bare godkjenne bilen, ikke utbedre manglene. Ihvertfall ikke uten samtykke fra eieren. Mest latterlige patenten jeg har sett når det gjelder å feste skilt.

Når det er sagt, så må jeg si at det kan bli bra dette:) Hvit 2'er er finfint. Savner min gamle.

Planer med bilen framover er da?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hullene han lagde til skiltet er vel det styggeste arbeidet som har blitt gjort ever... er det mulis... :eek: synes du går utover også... blir litt sveis og sparkel der vel... :shake

må si meg enig med deg der ja..! Er stort sett bare lakk som har "bulet" litt ut, så det går greit å sparkle, heldigvis..Begynnerå komme seg nå, etter ørten lag sparkel og et par ruller pussepapir, hehe. Men er egentlig fornøyd med at jeg klarer å lappe det såpass bra sammen, vurderte å skifte hele plata en stund, men fant ut at dette og ville kreve en god del arbeid, inkludert sparkling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående badlooklist, så ta den av og kjør uten i det hele tatt. Tok av min for en stund siden og vil påstå at det ble veldig mye finere enn med list i det hele tatt:)

Baklyktene må helt klart skiftes ut. Noe av det styggeste jeg har sett egentlig. Stiller på ganskel lik linje som Lexus-lykter. Ikke vondt ment, men det er bare min smak.

Når det gjelder han idioten av en tulling som EU-godkjente bilen din, så ville jeg ha krevd penger av verkstedet for skadene han påførte. Skal vel streng tatt bare godkjenne bilen, ikke utbedre manglene. Ihvertfall ikke uten samtykke fra eieren. Mest latterlige patenten jeg har sett når det gjelder å feste skilt.

Når det er sagt, så må jeg si at det kan bli bra dette:) Hvit 2'er er finfint. Savner min gamle.

Planer med bilen framover er da?

Ja-jeg synes det er penest uten list over grillen i det hele tatt, kjørte med det en stund, og likte egentlig dette veldig godt (kanskje enda mer i ettertid), men men. "Problemet er at det går 2 andre golfer her i nærheten som kun har emblemfri grill og ikke noe mer, på hele bilen..Og jeg vil ikke bli forvekslet med disse :D hehe

Baklyktene ser helt grusomme ut, når man ser de i fullt dagslys, hehe, og iom at det er lyst døgnet rundt nå, så får jeg jo et problem :D

Han karn på biltilsynet var ikke mye god nei..Avtalen med han jeg kjenner litt fra før der borte var at jeg bare skulle feste skiltet med dobbelsidig teip der for kontrollens skyld, og deretter flytte det ned igjen til utg.punktet. Men neida, dette var visst ikke godt nok for kontrolløren, her måtte det gjennomgangsbolter og hull til skiltlys-ledninger til for å få godkjent.! Og som sagt, HELT uten mitt medvitende.. Jaja, bilen skal ikke dit mer, på kontroll i allefall..

Ellers planer for bilen nå i første omgang blir å få på noen speil med blink, og få sveiset igjen hullene på skjermene, få på ny bak- og etter hvert frontfanger. Nøyer meg kanskje med bare hvite blinkers i front foreløpig. G60-bredding..Så får vi se, 16V antenne må jeg få ordnet ++ Kommer på så mye bare jeg får tenkt meg om, så får ta det etterhvert.

Skal prøve å være flink å oppdatere status med bilder osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, for all del; bygg bilen slik du vil ha den :) er ikke artig å ha samme bil som alle andre har, det ligger noe i det også.. =) det derre med han eu-kontrolløren har jeg ikke fatta ass.. hva tenkte han med?! :wonder

Er helt enig i dette, vil skille meg litt ut også..;) Regner med at blant annet m3-speilene jeg skal ha på ikke blir godt motatt av majoriteten her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol :D mååå jo ikke nødvendigvis høre på alt folk sier, men om du reiser rundt på treff etc så er det jo fint at folk legger merke til bilen for de positive og ikke de negative tingene, det er nå min mening :) hva som er positivt og negativt blir jo allikevel veldig subjektivt men..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

senk er lik null ca :D bilen er ALT for høy, men vil ikke senke den så alt for mye da veiene i denne byen er helt for j... Kanskje finne noe justerbart så får vi se.. Felger har jeg enda ikke bestemt meg helt for, har noen 15" liggende nå som skal på i neste uke (da jeg satser på å få den på veien), de heter Dezent eller noe, men er bare midlertidige m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider