gsxr600 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Hei, da har jeg endelig fått til å mekke min første lille filmsnutt, om det ble bra er en annen sak.. Har vært heldig å fått Nope til å hoste filmen for meg, så filmen kan hentes her: http://www.nope.no/jessheimraaning2.mpg Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 hehe, ja, jeg fikk da plassert den på serveren etterhvert :) linux kommandoer og å være veldig trøtt anbefales IKKE. rm fil.mpg fil2.mpg funka UTROLIG dårlig... mv fil.mpg fil2.mpg derimot ville jo funka helt fint.. men men, nå ligger den iallefall der. Fila er på 124MB så alle med isdn får bare dra igang snurra :D (er faktisk opptil flere scener med flåklypa bilen som burner inni der, ligner mistenkelig på Håkon og Crazytuning Rexen, men det kan da ikke være det? han kjører da ikke slik han?) ;D hihihi nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Tok en evighet å laste ned med 1024 kbps:mad: Men bra filmthumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 *Gjesp* Vente! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Kid-A Tok en evighet å laste ned med 1024 kbps:mad: Men bra filmthumpsup Du kjente vel igjen litt fjes og stemmer tenker jeg :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Later ned nå, med 704kbps linje :S NATTA :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 K00l film du har laget :D:D :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 ikke bry dere om han som plutselig spretter foran kamera, og sier at det går bra det... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by gsxr600 ikke bry dere om han som plutselig spretter foran kamera, og sier at det går bra det... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Han så ganske komisk ut :) Utrolig hvor moro den gamle damen hadde det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by hercem Han så ganske komisk ut :) Utrolig hvor moro den gamle damen hadde det :D hehe, kul han da... (er jo meg liksom) :D Hu dama lo mye ja.. etterpå spurte hu hvorfor ikke politiet var der.. jeg svarte at de har vel andre ting å finne på, så sa hun bare: åja, så morro da, og lo videre. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Grei film! Litt mørk og ga lite intrykk... Var ikke der selv. Gamla lo godt, men det var en annen fyr der med skikkelig kjerring-latter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 bra film men den var litt mørk. Den grønne 316 dere lo av har forrseten ca 200hk under panseret så den går litt bedere enn en vanlig 316. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg