pearlex Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jeg er på utkikk etter noe jeg kan gjøre med lyktene. øyenbryn, leksus lykter, soting av bak lykter. finns noe av dette til mikn galant 1990 combi??? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Var paa utkikk etter det samme naar jeg hadde en saann. Etter mye soeking fant jeg ingenting. Du kan bytte til hvite blinklys foran. Og saa er det toeft hvis du kjoeper lyktelakk og lakker den lista mellom baklysa i roedt. Den oransje der det staar galant. Saa setter du inn et saant smalt hoeytmontert bremselys inni der. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg