Bullit Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Noen som tør utfordre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Denne bilen er sikkert postet 1000 ganger før på forumet :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 sorry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 sorry? Hehe trenger da ikke å si det! Det bildet får meg alltid til å dra litt på smile båndet. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by HiiP sorry? Hehe trenger da ikke å si det! Det bildet får meg alltid til å dra litt på smile båndet. Litt? Jeg detter ut av stolen her:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Hehe...litt å se på der ja... Lurer meg på om den "plata" på venstre siden nede er vendegir?!? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 noen som veit åssen bil det der er og om det greiene der i det hele tatt har noen som helst funksjon? Eller er det bare en som er knight rider besatt? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by candyman noen som veit åssen bil det der er og om det greiene der i det hele tatt har noen som helst funksjon? Eller er det bare en som er knight rider besatt? Det skal vistnok være en skoda av eldre årgang... Det går mange flere bilder av den rundt på nettet, men jeg husker ikke hvor de ligger.. Du kommer nok til å se den igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Hehe........ bare en ting til jeg lurer på.......... Mannen MÅ jo være svenske? :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by candyman noen som veit åssen bil det der er og om det greiene der i det hele tatt har noen som helst funksjon? Eller er det bare en som er knight rider besatt? Det er en Skoda Rapid Coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Stolten Hehe...litt å se på der ja... Lurer meg på om den "plata" på venstre siden nede er vendegir?!? Litt fiffig hvis den pedalen er til å åpne panseret med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Her er bilen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Kun ett ord kan beskrive dette : Drittstilig :op Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Macgyver Kun ett ord kan beskrive dette : Drittstilig :op Ett til: KONGE!!!!!!!lol Minner litt om den Hiacen med Ferrari styling Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 og forfra... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg