Gå til innhold

Forsterker til frontsett

Ranger emnet

Kjellpell

Anbefalte innlegg

Har ett fronsett som jeg trenger en forsterker til. Det er kicker kx65.2 tror jeg det heter 150/75W. Lurte på om noen kunne foreslå en forsterker til dette, helst fra megabillig.com. Håper dere kan komme opp med noen gode derifra!

Takk

Hva med å gå på kicker sin hjemmesider å sjekke om di har noen demobiler såm har disse komponenten...å se hva slags forsterker di bruker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøjinis: honestly, han sa han skulle ha det billig.

Kjellpell: Hva prioriterer du? Vil du bare ha høy lyd som kutter bort lave frekvenser så kan du kjøpe hvilken som helst forsterker. Interessert i lydkvalitet?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Det trenger ikke være så billig at det gjør noe, men helst fra megabillig sine sider siden de har gode priser og jeg skal kjøpe endel derifra!

Vil gjerne ha lydkvalitet også ja! prioriteres høyt! Vil si makspris er 3000,- det er vel billig for dere men! Kicker anbefalte zx200.2 forsterkeren sin. Den koster 1150 fra megabillig. Noen bedre forslag? Aner ikke om jeg skal ha passiv eller aktiv deling å det der kaoset. Kjører nå på passivt delefilter. Håper dere har noen forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!

Men hva vil forskjellen være på denne og en zx200.2 som koster kun 1150,- derifra? Skal jo bare drive ett frontsett? Er ikke den kx'en litt stor? Og den har jo sånn remote boost control? trodde det bare bruktes til subforsterkere. ikke meningen å være negativ men har ikke peiling:) takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider