Zipp0 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Heisann.. På tide og bytte traversforinger på bilen min tror jeg. Det smeller når jg clutcher i oppoverbakker eller under pådrag. er vel 4 foringer. like greit og bytte alle eller er det bare de fremre som er slitt mon tro..? noen som vet verkstedprisene på dette? føler at detta ikke er en jobb jeg gidder å gjøre i garasjen uten noe særlig verktøy.. eller hvis noen føler at de kan dette og har lyst til å tjene non kroner i sommer. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Når du først er i gang, kjøp Powerflex foringer Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 satser på og bytte alle 4 til powerflex da :D men en ting som er litt rart er at bilen gikk gjennom eu for to uker siden på bmw. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Foringene sjekker de ikke ved EU-kontroll dessverre. Det tar noen timer på verksted å fikse. Jeg tror jeg betalte mellom 2000 - 3000 kr inkl. deler. Husker ikke fordi det er noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ahh.. men har snakket med autopower og alf lie motor nå. de mener at det er foringene i bærearmene bak som er ferdige og ikke traversforinger. Noen innspill? fikk også pris på ca 1800,- for bytting på begge sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 de skjekker foringer på eu! men bare i understellet. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 det er et dårlig verksted du har vært på hvis de ikke har gitt deg mangel på feil som høres godt... de har ikke prøvekjørt bilen på riktig måte hvis de ikke har hørt at det slår ved giring... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Var på bmw faktisk.. men satser på og bytte bærearmsforinger i første omgang så får vi se åssen det går. takk for alle svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Foringene sjekker de ikke ved EU-kontroll dessverre. Det tar noen timer på verksted å fikse. Jeg tror jeg betalte mellom 2000 - 3000 kr inkl. deler. Husker ikke fordi det er noen år siden. Joda, de sjekker foringer. Fikk beskjed nå sist at foringene bak er i ferd med å slippe. Men fikk ikke mangel på det. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg