Gå til innhold

Bilder av bil og motor osv

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har endelig fått meg noe form for kammera, dvs mobil kammera, sist gang jeg hadde kamera var jeg vell 10 år, så regn med kvalitet deretter, :hammer

Her er 455en min, mangler bare nye vipearmer nå så er den ferdig å klar til å settes i Catalinaen.

dsc000014ar.th.jpg"]dsc000014ar.th.jpg[/url]

dsc000047la.th.jpg

Her er et lite bilde fra Transamen, var på vei til Power big meet Vesterås, observange folk kan vell se at vi kjører uten nøkkel. Bilen lott seg helt fint kjøre uten nøkkel, men da vi kom ned til Vesterås fant den ut at den ville ha nøkkelen tilbake.... Den lå da sån ca 50 mill unna, i Halden. Så vare bare å demontere rattstamme å begynne lettingen på swapmeeten., hehe.

taspeed3ji.th.jpg

Flere bilder kommer, men sjefen her sier jeg må legge meg nå, hehe.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

dsc000376lp.th.jpg"]dsc000376lp.th.jpg[/url]

Motoren er ferdig nå :)

Forhåpentligvis får jeg satt motoren i Catalinaen i morgen, har det jævli travelt nå, må bli klar til Power big meet Vesterås, på Torsdag. Har visning av bilen på biltilsynet i Fredrikstad kl 13.30 på Torsdag. Med mindre de skal knote noe jævli der inne så bør jeg rekke å hente skiltene i Moss før dem stenger. Hvis ikke så blir det vell 1000kr+ i avgift til staten for å få prøveskilt i noen dager :(

Fikk diverse komentarer om at fargen var "homsete" av noen kammerater, heldigvis tråkket Palerider her på forumet til med moralsk support, hehe. Fargen er forøvrig orginal fargen til motoren.

På bildet ere det også mulig å se hvorfor en Pontiac motor får plas stortsett overalt hvor enn sb får plass, eksoen vender rett ned...

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider