Gå til innhold

Shelby GT500 på Gjøvik :D :D

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Var på CC Sommernatt-konserten (Madrugada, Timbuktu og Karpe Diem) og jobbet som fotograf på lørdag da jeg fikk tips om denne skjønnheten som stod utenfor porten.. den stod heldigvis der også når jeg skulle hjem.. :D

Dette er uten tvil en av mine største drømmebiler...

mustang.jpg

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og på denne og den det ble linka til, var det blant annet annerledes panser og felger.. ikke vanskelig å spotte forskjellen, men like er de jo for det..

edit; dette er den som ble brukt i filmen.. så vidt jeg kan se, har de som har laget denne replica'en (som trådstarter har knipset bilde av) valgt et annet sett med felger, og de har iallefall kutta ut de to svarte fartsstripene over bilen, noe jeg må si er synd..

60seconds2.jpg

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...et annet sett med felger, og de har iallefall kutta ut de to svarte fartsstripene over bilen, noe jeg må si er synd..

Var disse fartsstripene orignalt på Shelby 500'en?

Var hvertfall GT 500 dekor på sidene på bilen..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en shelby! Så vidt jeg vet er den der svensk og er bygget på en standard 67/68 fastback. Bilene i filmen er forøvrig IKKE shelbyer det heller... men ombygde, vanlige mustanger

De som bygger de film bilene har fått lisens så de er "ekte" vare.

Men denne er nok bare en vanlig fastback som er en replica av Shelby'n :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også litt feil å si at den andre der er bilen som var i filmer pga at under innspillingen av Gone in 60 sek brukte de 13 forskjellige biler. Ja mulig det er 1 av dem men alt i alt var det 13 biler med.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider