BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Wow, helt klart en drømmebil. Er svak for mustangene som ble laget i denne perioden. En eller annen gang skal jeg ha en Mustang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hva er prisen for en slik en? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hva er prisen for en slik en? De er VELDIG overprisa her i Norge Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg kan vel forklare litt om den bilen som trådstarter har knipset bilde av, da jeg kjenner litt til den... Eieren av bilen bor i samme distrikt som meg, han har endel grombiler ståendes, og er ganske pertitmeter når det kommer til bilene sine, de er ikke ofte ute uvasket for å si det slik :thumb Jeg vet ikke om jeg vil kalle den replica eller hva jeg vil kalle den, da selve karosseriet er orginalt Shelby GT500 ! JA, det stemmer ! Dette er ikke noe hjemme modifisert karosseri, etter hva jeg har hørt kostet det nok penger... Motor og resten vet jeg ikke særlig mye om, men karosseriet er det lagt MYE penger, sjel og arbeidstimer i for å få det til å oppstå så strøkent som det er i dag... ! Motor, drivverk og interiør vet jeg desverre lite om foreløpig. Men den er nok ikke noe sinke i trafikken akkurat ! Dette er virkelig en grombil ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er noe annet når VIN# viser at det er en Shelby :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Fantastisk bil. Er ikke så mye som er så fint som Mustanger fra slutten av 60-tallet. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Var disse fartsstripene orignalt på Shelby 500'en? Var hvertfall GT 500 dekor på sidene på bilen.. nei stripene tror jeg er lagd på den gt500'n som var med i filmen.. på en annen side, når American Chopper på Discovery Channel lagde en tribute-bike til carroll shelby fikk de testkjøre en gt500.. den hadde slike striper.. men skakke si noe for sikkert.. GT500'ene så iallefall ikke sånn ut fra fabrikk uansett Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er også litt feil å si at den andre der er bilen som var i filmer pga at under innspillingen av Gone in 60 sek brukte de 13 forskjellige biler. Ja mulig det er 1 av dem men alt i alt var det 13 biler med. hehe, selvfølgelig.. dumt å ha med bare 1 bil :) men du skjønte poenget, det var utseendet vi tenkte på =) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Har sett en mørkerød mustang rulle rundt i ålesund også.. det er så drømmebil, gleder meg til midtlivskrisa mi sir jeg bare :D Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hvor mye ligger en på da?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 De kan ligge godt under 100k, men da er dem som regel ikke særlig strøken.. janei raskt søk på autodb ordner det meste =) Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg kan vel forklare litt om den bilen som trådstarter har knipset bilde av, da jeg kjenner litt til den... Eieren av bilen bor i samme distrikt som meg, han har endel grombiler ståendes, og er ganske pertitmeter når det kommer til bilene sine, de er ikke ofte ute uvasket for å si det slik :thumb Jeg vet ikke om jeg vil kalle den replica eller hva jeg vil kalle den, da selve karosseriet er orginalt Shelby GT500 ! JA, det stemmer ! Dette er ikke noe hjemme modifisert karosseri, etter hva jeg har hørt kostet det nok penger... Motor og resten vet jeg ikke særlig mye om, men karosseriet er det lagt MYE penger, sjel og arbeidstimer i for å få det til å oppstå så strøkent som det er i dag... ! Motor, drivverk og interiør vet jeg desverre lite om foreløpig. Men den er nok ikke noe sinke i trafikken akkurat ! Dette er virkelig en grombil ! jej..enda en ødelagt shelby da.orginalt er best.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 til de som lurer på priser: http://www.uniqueperformance.com/supersnakeGT500E.aspx Dette er firmaet som er ledende på shelby kopier. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 De som bygger de film bilene har fått lisens så de er "ekte" vare.Men denne er nok bare en vanlig fastback som er en replica av Shelby'n :) Selv om de har lisens så er det fremdeles ikke en ekte shelby fra 1967... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 til de som lurer på priser: http://www.uniqueperformance.com/supersnakeGT500E.aspx Dette er firmaet som er ledende på shelby kopier. Hadde vært fint med en Super Snake. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg