Gå til innhold

Hjelp til å justere annlegget

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Er det noen i nærheten av Askim som kan hjelpe meg med å justere annlegget mitt.

Annlegget består av følgende utstyr

Pioneer 8600

4 soundstream forsterkere

3 veis frontsett (kjøres aktivt)

Har prøvd å justere selv uten godt resultat :bump

Har aldri hatt så avansert spiller HEHEHE

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tore, det aller beste er at DU lærer deg å justere 8600 selv ;) da du må prøve deg litt frem for å få mest mulig beste lyd ;) og delefrekvensene/ steilheten må du prøve deg frem -siden akustikken i bilen varierer veldig mye ellers. Ang diskanter så finnes også andre alternativer men siden du har Hertz fra før så ville jeg nok godt for de samme, hør med mr SQ (Glenn) og du får nok nytt tilsvarende, ellers andre favoriter fra min side: Morel MT serien som har stor sprednings karakterisktik ellers er det nok av andre merker å velge imellom som du allrede har fått vite. ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok riktig det at jeg bør lære å justere spilleren selv, men når man aldri har hatt noe avansert spiller før så er det vanskeligt å justere.

Starter jeg på 0 så er det meget vanskeligt, men starter jeg med noe som er bra så går det alltids ann å gå tilbake til det. Har 0 i uttgangspunkt å skal tilbake så blir det 0.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok riktig det at jeg bør lære å justere spilleren selv, men når man aldri har hatt noe avansert spiller før så er det vanskeligt å justere.

Starter jeg på 0 så er det meget vanskeligt, men starter jeg med noe som er bra så går det alltids ann å gå tilbake til det. Har 0 i uttgangspunkt å skal tilbake så blir det 0.

Tore

Det er ikke lett som du sier å begynner å justere når du ikke har begrep om hvordan det skal være. Spør Ketil om han kan hjelpe deg og om du kan være med mens han holder på, da vil du få mer ut av det for senere justering

Lenke til kommentar
Del på andre sider