Gå til innhold

Pioneer DEH-P880PRS spillere selges!!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Slutt med det fjortisskvipet. Far min er sterkere enn far din osv...:puke

Gi meg heller en god pris...

en litn debatt e vel ingen ting å se mørt på?? ;)

Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs)

Audi S3 03 (Bruksbil)

Honda Civic Turbo 97 (Extrem)

Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO

http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke alle som tar autocustom.no fortjeneste på varene dem selger :puke

off topic :

Jeg synes det er helt greit at autocustom tar betalt for varene de selger, de selger da ikke bilstereo for å være grei? Mange som har misforstått der.. Ett firma eksistere for å kunne tjene penger, ikke for å selge varene til netto netto priser

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer. men vi har ikke lagt noen stor fortjeneste på det, vi har kalkulert med vanlige kalkyler, som er nødvendig om vi skal forsvare en seriøs service, jeg vet ikke hvilke priser MT hadde på ss inn men vi så også at det var endel ting som varierte endel, noe som kansje kan være pga endringer på innpriser, men det vet jeg ikke, men en ting er sikkert, vi er ikke grådige, men vi må kunne forsvare utgiftene våre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer. men vi har ikke lagt noen stor fortjeneste på det, vi har kalkulert med vanlige kalkyler, som er nødvendig om vi skal forsvare en seriøs service, jeg vet ikke hvilke priser MT hadde på ss inn men vi så også at det var endel ting som varierte endel, noe som kansje kan være pga endringer på innpriser, men det vet jeg ikke, men en ting er sikkert, vi er ikke grådige, men vi må kunne forsvare utgiftene våre:)

Det vil jeg si er rett :) penger vokser jo ikke på trær:) stå på me det gode arbeide gutter....

Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs)

Audi S3 03 (Bruksbil)

Honda Civic Turbo 97 (Extrem)

Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO

http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... har vi stor fortjeneste på våre varer i forhold til andre importører her i landet?

Hvertfall i forhold til resten av brunevare bransjen, gjelder foresten ikke bare dere, men de fleste som selger bilstereo :)

Men la oss ikke ødelegge tråden her, var bare en "spydig" kommentar fra min side angående et annet tema :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jaja. det kommer vel an på hvem du ser som resten av bransjen da.. for jeg VET at vi har lavere fortjeneste en andre i bransjen:) men det spiller ingen rolle, de som vil hander fra oss, andre ikke:) det er et fritt land:)

Uten å gå for mye offtopic vil jeg bare nevne at jeg handler Soundstream, som kommer fra dere. Eneste jeg har å utsette på er så høye veiledende priser. Jeg mener at disse burde senkes og heller slutte med å gi alle "spesial pris".

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hyggelig å høre det:) vi gir helst ikke rabatter vi (kun i spes tilfeller) vi vil heller at folk skal gå til våre forhandlere å handle der å heller få rabatter der, våre veilpriser er så normale de kan være utifra nettopris, om vi skulle hatt lavere veilpris ville det ikke vært noen margin for evt å få litt rabatt å det er det få forhandlere som liker, dette er bare slik bransjen fungerer å vi er ikke noe annerledes en alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der er jo med å presse kostnadene oppover da, du skal ikke ha lest så alt for mange bilstereo tråder her på forumet for å finne ut at det å handle på en nettbutikk er helt uaktuelt, Er fryktelig mange "hyggelige" priser ute å går, "ta kontakt så ordner vi en hyggelig pris, snakk med blabla hyggelig pris" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kostnadene er slik for å dekke kostnader enkelt å greit:) tror du skal vente lenge før du ser meg eller pål bli rike på dette:) det er heller ikke noe mål, god service, raske levering og fornøyde kunder er det som er viktig, å man får ikke fornøyde kunder bare med å ha billigst produkter desverre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider