pumpedyse Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 da er bilen klar på operasjonsbordet. en time halv annen etterpå her ser man noen mangler på den gamle motoren. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 så settes den nye motor sammen. alt er tima og tilrettelagt Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 kjøpt inn noen godsaker til bilen... og vi gamle gutta.. trenger lys i verktøyskapet.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 da er bilen i gang. har nå kjørt 10 mil med den gjenstår noe justeringer.. men virker som den funker bedre nå. fått montert scirocco dyserør. slik at de slipper og ligge i nærheten av + polen Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 brr det er kaldt i oslo om dagen skrur på mye rart jeg.. 3 jeg fant en puslespill i bunnpanna mi... er det ikke herlig med snø... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 noen nye bilder Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 hvis du trenger ett sett til med like hovedlamper som du har nå så si ifra, var så uheldig at de fulgte med på en bil jeg kjøpte. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Grattis med Godkjent ombygd GTI 16v idag :hailvw Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Grattis med Godkjent ombygd GTI 16v idag :hailvw stemmer det da er den godkjent ombygd Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Noen opplysninger om hva som skal til for å få godkjent det? Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 stemmer det da er den godkjent ombygd gratulerer! må være en av få her til lands? =) og jeg som synes det var vanskelig nok å få godkjent justerbart på golf.. hehe mvh even. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 ;2515330']Noen opplysninger om hva som skal til for å få godkjent det? gratulerer! må være en av få her til lands? =) og jeg som synes det var vanskelig nok å få godkjent justerbart på golf.. hehe mvh even. rimelig rett fram ombygging ;) søk rundt på forumet her eller i vwaudiklubben for mer info, det er beskrevet ett mangetalls ganger :) kontakt med statensvegvesen fra begynnelsen av lønner seg. blir flere godkjente ombygninger ila dette året ser det ut til, men dette var en herlig start thomas :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg